وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روز چهار شنبه : 17 تیر 1388

فروردین
   

در چند روز آینده در رابطه با مسائل مالی مشکل می توانید پیشرفت کنید. البته از این موضوع نترسید تنها سعی کنید پول خرج کردن خودتان را کنترل کنید به خصوص در حال حاضر.
   

اردیبهشت
   

در حال حاضر فضای جالب و پر از حادثه ای در اطرافتان وجود دارد. امكان شانس و شرایط جالب زیادی وجود دارد. شاید به خاطر كار خوبی كه در گذشته انجام داده اید اكنون پاداش بگیرید. سعی كنید فرصتها را به دست آورید. ایرادگیر و منتقد نباشید زیرا با این روش به هیچ جا نمی رسید همیشه در زندگی لحظاتی وجود دارد كه ما باید ریس كنیم و اكنون شما نیز باید همین كار را بكنید.
   

خرداد
   

گاهی اوقات خیلی یکدنده و لجباز می شوید و متوجه نمی شوید که دیگران چقدر این موضوع را جدی می گیرند.اگر به شدت با چیزی مخالفت می کنید آیا دلیلی برای این مقاومت دارید؟اگر از همکاری با شخصی امتناع کرده اید اکنون نوبت آن شخص است که تلافی کند.
   

تیر

 
   

امروز روز عالی برای كار كردن در پشت صحنه است و مطمئناَ همه كارها عالی پیش خواهند رفت. شما از این كه تمام اتفاقات اطرافتان را تحت كنترل خود دارید، بسیار شاد و راضی به نظر می رسید، حتی اگر اخیراً راجع به مسئله ای نگرانید، یك برنامه ریزی صحیح، می تواند بسیار كمك كند، چرا كه در آخر، احساس خواهید كرد كه در راه درستی قدم برداشته اید.
   

مرداد
   

فردی مسئول هستید و کاری را بی خودی و الکی انجام نمی دهید.اگر فعالیت گروهی را تدارک می بینید، سعی می کنید کارها با برنامه پیش برود.روز خوبی است که در مورد نقشه های آینده تان صحبت کنید.سعی کنید واقع بین باشید و اگر یکی از آن ها خوب نیست حقیقت را بپذیرید.
   

شهریور

   

امروز شما روح اعتماد و محبت شده اید و هر کسی بزودی به این امر پی خواهد برد.درنتیجه از شما توقع دارند که مسوولیت های سنگین را بپذیرید و این به این معنا است که شما باید کاملاً ذهن تان آماده باشد.اگر چه شما به این مسوولیت افتخار می کنید ولی سعی کنید که این امر باعث نشود که شما جاده را برای پذیرفتن مسوولیت های بعدی،هموار کنید که آن هم کار ساده ای نخواهد بود.
   

مهر
   

پیشرفت هایی در پشت پرده در حال وقوع است.اگر در حال استراحت هستید و از درخشیدن در اجتماع برای مدتی دور مانده اید،این خبر خوب است.اگر در مرکز باشید بیشتر لذت می برید و حتی از خودتان می پرسید که چرا تاکنون در پشت صحنه بوده اید.
   

آبان
   

خود را آماده كنید كه امروز آنچه می گوئید واقعاً حقیقت داشته باشد چونكه امكان دارد خیلی از اعتبار شما ساقط شود اگر حرفی سرسری بزنید. بخصوص با فرزندان و یا افراد عالی مقام و در مصدر قدرت. افكارتان را متمركز كنید تا آنچه از دهانتان خارج می شود كاملا‌ً مفهوم باشد و ایجاد شبهه نكند. با ملاقات دوستان امشب كمی خستگی در كنید و كار جالبی با هم انجام دهید.
   

آذر
   

امشب منزلتان بسیار شاداب و سرگرم كننده است و دیگران برای جلب توجه شما با هم رقابت دارند. به نظر شما محبوبیت در میان كسانی كه بیش تر مورد توجه شما هستند، عالی نیست؟ اما بعضی دیگر احساس تنهایی و غریبی می كنند بنابراین به آن ها هم توجه كنید.
   

دی
   

امروز بیان افکار جزئی از وجودتان می شود . بنابراین هر زمان که می توانید از عقایدتان صحبت کنید . شاید الهام بگیرید تا عقایدتان را روی کاغذ بیاورید ولی زیاد مشتاق گوش دادن به حرفهای دیگران نیستید. و این موضوع بهمنی عزیز ممکن است به ضرر شما باشد چون هیچ کسی دوست ندارد که احساس کند طرف مقابلش به حرفهای وی گوش نمی دهد .
   

بهمن
   

امروز یک خرید ناگهانی به هیچ وجه انتخاب خوبی نیست زیرا می تواند یک نقصان بزرگ در سرمایه تان به وجود آورد. سلیقه شما دلپسند است اما مواظب لغزشهای عجیب تان باشید.
   

اسفند

امروز یک خرید ناگهانی به هیچ وجه انتخاب خوبی نیست زیرا می تواند یک نقصان بزرگ در سرمایه تان به وجود آورد. سلیقه شما دلپسند است اما مواظب لغزشهای عجیب تان باشید.



روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره