وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ریزش مو در حمام

ریزش مو در حمام
همه ما وقتی موهایمان را شامپو می کنیم مقداری از موهای خود را از دست می دهیم یا حداقل اینطور به نظر می رسد که نگران کننده نیست. اما در واقع بیشتر این موها قبلا” ریخته اند ولی به بقیه موها گره خورده و یا چسبیده اند و هنگام شامپو کردن از آنها جدا می شوند و می ریزند.

ریزش طبیعی مو
در کل ریزش مو امری طبیعی است. هر تار مویی که روی سر ما می روید حدود دو سال عمر می کند و بعد می ریزد و تار موهای جدید جایگزین آن می شوند . اغلب آدمها بطور طبیعی درهر روز بین ۵۰ تا ۶۰ تار موی خود را از دست می دهند.

موهای کوتاه
افرادی که موهای کوتاهی دارند کمتر ریزش مو را تجربه می کنند زیرا موها برای مدت زیادی روی سر آنها نمی مانند و قبل از اینکه بریزند کوتاه می شوند. البته ریزش مو مسلما” در این افراد نیز رخ می دهد اما آنها به اندازه کسانی که موهای بلند دارند ، متوجه این ریزش مو نمی شوند.

موهای بلند
افرادی که موهای بلندی دارند وقتی موهایشان را شامپو می کنند بیشتر از سایرین ریزش مو را تجربه می کنند . اگر به هنگام شامپو کردن بین ۳۰ تا ۵۰ تار موی شما بریزد ، کاملا” طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد .

ریزش موی غیر طبیعی
اگر موهای شما بطور قابل ملاحظه ای نازک و کم حجم شده است و یا روی سر شما لکه های طاسی دیده می شود ، احتمالا” ریزش موی شما غیر طبیعی و بیش از حد نرمال است که در این صورت باید به پزشک مراجعه کنید و تحت درمان قرار بگیرید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره