وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

۱۰ نکته ساده موهای زیبا

۱۰ نکته ساده موهای زیبا
۱٫ آری گفتن به سرم مو.
شاین سرم بافرمول ویژه مناسب موهای مجعد و یا فرفری در دسترس است.
سرم موهای زیادی در داروخانه محل زندگی شما و فروشگاه محصولات آرایشی وزیبایی یا آرایشگاهها وجوددارند. این محصولات، دارای  سیلیکون یا روغن می باشند که موهای شمارامرطوب می کنند.برای شروع، استفاده از مقدارکم به اندازه نخود” توصیه می کند. برای شروع کار بادست سرم را به انتهای موهای مرطوب بمالید و مالش دهید. سرم رابه اندازه استفاده کنید ، اما اگر شما احساس می کنید که موهابه رطوبت بیشتری احتیاج دارید،کمی بیشتر استفاده کنید.

۲٫ استفاده از مرخصی در تهویه.
تهویه منظم طولانی،شماباید یک مرخصی تهویه به روال کارخود اضافه کنید. سرم به دوحالت اسپری و لوسیون وجوددارد . سرم مو هم همان درخشش رابه موها می دهد.

۳٫ با آب سرد بشویید.
مراقب باشید از آب داغ ! آب داغ می تواند موهای شما را خشک و شکننده کند . درعوض، بعد از شامپو و تهویه ، شستشو با آب سرد کوتیکول را می بندد، و اجازه می دهد تا نور منعکس شده ازمو ، تولید مقدار زیادی از درخشش است. ”

۴٫ درسشوارکردن زیرک باشید.
سشوارکردن موها ضربه خشک کردن موها ، رابه دنبال دارد . با فشار دادن دکمه “خنک” خشک کن (سشوار) بر روی مو این باد سرد باتولید اثر منعکس کننده اثری شبیه به شستشو با آب سرد بعد از شامپو کردن رادارد.

۵٫ اثراسپری در درخشش.
هنگامی که موهای شما خشک است، برای درخشش مو  از اسپری ساخته شده توسط Ojon استفاده کنید . اسپری بدون توجه به جنس مو می تواند درخشش را به مو بدهد – وآن یک اثر فوق العاده درخشان است.

۶٫ تبدیل به یک اتو سیلیکون.
اتو می تواند به صاف کردن موهاکمک کند، که معمولا درخشان ترازموهای مواج به نظرمیرسد. امااستفاده بیش از حد اتو – گرمای آن می تواند سبب خشک شدن و آسیب رساندن موهاشود. نوع جدیدی از اتو ساخته شده توسط یونی زیستی، با سیلیکون ساخته شده است که درآن به جای سرامیک یا فلز معمولی از “سیلیکون گرم استفاده شده است، زمان حالت دادن مو” کوتاه است. ” سیلیکون با نصف کاهش زمان صاف کردن مو، که به معنی آسیب کمتر است.”

۷٫ دریافت درمان glossing.
اگر شما واقعا می خواهید برای درخشش موی خود، تصمیم به  درمان glossing حرفه ای دارید. این کار اغلب پس از درمان مو رنگ آمیزی انجام می شود. این رنگ مو رنگ بهتر با ماندگاری بیشتر به شما می دهد،glossing معمولا موقتی است، glossing کیت در برخی از داروخانه ها در دسترس هستند، بنابراین شما حتی می توانید آن را تهیه وخودتان امتحان کنید بدون رفتن به سالن.

۸٫ خوردن غاهای مغذی.
نوشیدن مقدار زیادی آب رطوبت رابه موها شما می بخشد ، نوشیدن حدود هشت لیوان آب در روز ایده آل است. یک بطری را در کنار خود بگذارید و جرعه جرعه آب بنوشید!

۹٫ غذاهای مقوی بخورید.
برای داشتن موهای سالم و براق توصیه می شود کمی ازهزینه های روزانه خود را به ویتامین های A و E  اختصاص دهید خیلی خوب است. همچنین، مطمئن باشید که با خوردن مقدار کافی پروتئین، “تخم مرغ و آجیل “که منابع خوبی از پروتئین هستند و به رشدموها کمک می کنند.

۱۰٫ از مواد شیمیایی خشن پرهیز کنید.
موهای براق موهای سالم است باآن بدرفتاری نکنید!خود را درمعرض مواد شیمیایی خشن، مانند کلر در استخرها و اب قلیایی مبتنی قرارندهید. حرارت ومحصولاتی که حاوی الکل هستند ، که می تواند سبب خشک کردن مو شود و درخشش مو را از بین ببرد.