وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حضور نکونام در تیم اوساسونا قطعی شد

مدیر برنامه‌های "جواد نکونام" تاکید کرد که ستاره ایرانی تیم فوتبال اوساسونای اسپانیا، فصل بعد قطعا در این تیم می‌ماند و بحث انتقالش به سایر تیم‌ها به طور کامل منتفی شده است.
"محمود رضا فاضلی" با اعلام این خبر به سایت گل گفت: نمی‌دانم در ایران چه اخباری منتشر می‌شود اما درباره پیشنهاد ویارئال باید بگویم که این موضوع به طور کامل منتفی شده و جواد نکونام به طور حتم فصل بعد هم در اوساسونا بازی می‌کند.
فاضلی افزود: سرمربی سابق ویارئال که حالا سرمربی رئال مادرید است در ماه‌های گذشته اصرار زیادی مبنی بر جذب نکونام داشت اما اخیرا هیچ پیشنهادی به شکل رسمی از سوی این باشگاه اسپانیایی به باشگاه اوساسونا یا بنده ارائه نشده و طی صحبت‌هایی هم که با جواد داشته‌ام باید بگویم نکونام فصل بعد قطعا در اوساسونا بازی خواهد کرد.
فاضلی در ادامه اظهار داشت: شرط باشگاه اوساسونا برای صدور رضایت نامه نکونام دریافت پنج میلیون یورو است و علاوه بر آن باید مبلغ پیشنهادی باشگاه خواهان نکونام را نیز در نظر گرفت.
وی گفت: با این اوصاف به دور از هرگونه هیاهو یا بازارگرمی، صادقانه تاکید می‌کنم نکونام فصل بعد در اوساسونا می‌ماند و با توجه به وضعیت خوبی که این بازیکن به عنوان ستاره اوساسونا دارد جدایی از این باشگاه را به صلاح او نمی‌دانم و معتقدم نکونام در فصل جدید می‌تواند عملکردی به مراتب بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشد.
مدیر برنامه‌های جواد نکونام در پایان تاکید کرد: "مسعود شجاعی" هم به طور حتم فصل بعد در اوساسونا بازی خواهد کرد و بحث انتقال او به تیمی دیگر منتفی است.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز