وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دلتان نمی‌آید خداحافظی کنید؟

دلتان نمی‌آید خداحافظی کنید؟
شاید از نظر شما او گزینه ایده‌آلی باشد اما حتی به این بهانه هم نباید قرار را از آنچه باید، طولانی‌تر کنید اما نظر شما چیست؟. یکی از قانون‌های مهم در قرار اول، مختصر و مفید بودن آن است. شما می‌توانید شام یا ناهار را با هم بخورید یا در یک کافی‌شاپ عصرانه میل کنید،‌ اما اگر بعد از این قرار هم از او دعوت کنید که با شما به سینما بیاید یا چند ساعت بیشتر برای‌تان وقت بگذارد، احتمالا این گزینه را هم از دست خواهید داد و باز هم مجرد خواهید ماند.

از تجربه‌های قبلی، زیاد حرف می‌زنید؟

شاید گمان کنید بیان تجربه‌های شکست‌خورده قبلی و ظلم‌هایی که در حق‌تان شده، می‌تواند شما را بهتر نشان دهد، اما واقعیت این است که زن‌ها دوست دارند تجربه‌های تلخ و شیرین قبلی‌تان را در یک چمدان بگذارید و از کوه پرتشان کنید.

 
آنها می‌خواهند هیچ پیش‌زمینه خوب یا بد عاطفی‌ای در ذهن شما نباشد و با کسی وارد رابطه شوند که ذهنش جای هیچ‌چیز دیگری نیست. حتی اگر پیش از این بارها به خواستگاری رفته‌اید یا تجربه نامزدی شکست‌خورده‌ای را در کارنامه دارید، صحبت از این موضوعات را به بعد موکول کنید و هیچ فرشته یا دیوی را در قرار اول معرفی نکنید و از او هم نخواهید در مورد تجربه‌های قبلی‌اش برای‌تان چیزی بگوید.

نمی‌دانید کجای کارید؟

یادتان نرود که قرار اول، تنها قرار اول است. حاصل این چند ساعت، تنها یک آشنایی اولیه و سطحی خواهد بود و اگر این روز را با موفقیت سپری کنید، در ماه‌های نامزدی فرصتی برای شناخت بیشتر پیدا خواهید کرد اما اگر زنی احساس کند از همان قرار اول، احساسات‌تان را درگیر کرده‌اید و روی این آشنایی بیشتر از آنچه باید حساب کرد‌ه‌اید، از شما فاصله خواهد گرفت.

 
پس بیش از اندازه دست و دلباز نباشید و برای اولین ملاقات، رستوران‌های گران‌قیمت را انتخاب نکنید. هدیه دادن در اولین قرار، یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی است که باعث تنهایی این دسته از مردها می‌شود. پس حتی خرید گل و شیرینی را هم به جلسه خواستگاری رسمی موکول کنید و در این ملاقات، تنها با روی خوش سراغش بروید.