وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نقشه ی مادر شوهر بی شرم برای عروسش (عکس)

نقشه ی مادر شوهر بی شرم برای عروسش (عکس)
 "دیانا کاستاراکیس" با اجیرکردن یک پلیس مخفی با پرداخت 5 هزار دلار او را مامور کشتن عروسش کرده بود به جرم توطئه قتل عروسش در فلوریدا دستگیر شد که این واقعا کار بی شرمانه ای بوده است.این مادربزرگ 70 ساله پس از افشای این رسوایی بازداشت شد ، این مادر شوهر شیطان صفت انگیزه کشتن عروسش را جدایی او از پسرش عنوان کرده است. "دیانا" در اظهاراتش به پلیس گفت که عروسش آنها را ترک کرده و با نو ه‌هایش به شهر دنور رفته بود.
 
نقشه ی مادر شوهر بی شرم برای عروسش (عکس)

"دیانا کاستاراکیس" تا زمانی که بازداشت شد نمیدانست یک افسر پلیس مخفی را برای کشتن عروسش اجیر کرده است ، حتی چندین بار به پلیس مخفی اصرار ورزیده بود که هر چه زودتر وی را از شر عروسش خلاص کند و نوه‌اش را برای او بازگرداند.پلیس مخفی که "جکسون" نام دارد در این خصوص می‌گوید: اولین بار دیانا را در انبار خانه‌ شان ملاقات کرده و طرح توطئه قتل و مشخصات عروس او را دریافت کرده است .پیرزن در طرح اولیه خود مشخصات خودروی عروسش را هم برای افسر مخفی شرح داده بود.

دیانا به پلیس گفته بود عروسش جواهرات و الماس های گرانقیمتی به خود می‌آویزد و پس از کشتن‌ اش باید جواهرات را به او بازگرداند.دیانا پس از دستگیری در این باره به پلیس گفت: قلبش شکسته و دلش نمی‌خواهد در طول گذراندن دوره محکومیتش کسی او را ببیند. او باید باقی عمرش را در زندان دور از همه سپری کند.