وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ستاره ی مشهور هالیوود مسلمان شد (عکس)

ستاره ی مشهور هالیوود مسلمان شد (عکس)
 سایت عربستانی العربیه، از مطالعه قرآن توسط نماد موسیقی پاپ و یکی از  پیروان عرفا ن یهودی، کابالا خبر داد.سایت عربستانی العربیه با ذوق زدگی نوشت: مادونا، ستاره مشهور موسیقی پاپ با بیان این که مطالعه قرآن را آغاز کرده و میخواهد مدارسی برای دختران در کشورهای اسلامی بسازد جهان هنر در غرب را در حیرت و جدل فرو برده است کار او همه را شوک زده کرد.

به گزارش العربیه ، علت این شوک بزرگ و حیرت این است که این ستاره ۵۵ ساله از سال ۲۰۱۰ با یک شهروند فرانسوی مسلمان با اصالت الجزایری در ارتباط است. او زبان عربی را به خوبی صحبت می کند و ۲۸ سال از مادونا کوچکتر است. نام این جوان ابراهیم زیبات است. از این رو این سوال مطرح می شود که آیا مادونا مسلمان و محجبه می شود؟

 
ستاره ی مشهور هالیوود مسلمان شد (عکس)

این ستاره نام آشنای موسیقی غرب تاکنون نگفته است که در کدام کشورهای اسلامی، ساخت مدارس دخترانه را آغاز کرده است، ولی حرفهایی که در مورد آغاز مطالعه قرآن شده است شاید تحت تاثیر رابطه اش با ابراهیم باشد. ابراهیم در میان جوانان رقصنده ای بود که برای مشارکت در یکی از جشن های مادونا، داوطلب شد. مادونا از رقص ابراهیم خوشش آمد و با او رابطه عاطفی! برقرار کرد. رسانه ها ابراهیم را به دلیل اختلاف سنش با مادونا ”جوان بازیچه” نامیدند.

مادونا که با مجله ”هبرز بازار” مصاحبه کرده، از بخش های مختلفی از زندگی شخصی خود پرده برداشته و با بیان این نکته که مطالعه قرآن را آغاز کرده است، آن را ”کتاب مقدس” توصیف کرد.گرچه مدونا هالیوودی سرمایه ای بالغ بر یک میلیارد دلار دارد، اما به نوشته العربی، پول به مادونا برای یافتن وضعیت مناسب روحی کمکی نکرد. با وجود اینکه او مسیحی کاتولیک است و والدینش متدین بودند، اما به نظر می رسد که ایمان روحی را از آن ها به ارث نبرده است. از این رو به روزنامه ”سان” گفته است که به پاسخ بسیاری از سوالاتش نرسیده؛ سوالاتی که روح و روانش را در می نوردد.

او با اشاره به مطالعاتش در خصوص مسیحیت، بودیسم، یوگا و حتی فنون جنگ های قدیمی، افزوده است که هیچکدام از آن ها نتوانسته به سوالات روزانه اش پاسخ گوید و برایش آرامش روحی بیاورد.