وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خودروی واقعی زامبی ها کشف شد (عکس)

خودروی واقعی زامبی ها کشف شد (عکس)
اهالی روستای هوآیانگ چین خودرویی را در خیابان هایشان پیدا کرده‌اند که به آن لقب خودروی زامبی‌ها را داده‌اند آیا ولقعا زامبی وجود دارد. یک خودروی قدیمی که زیر خروارها گیاه سبز مدفون شده.تا همین چند روز قبل، خیلی‌ها فکر می‌کردند شاخ و برگ‌های سبز کنار خیابان، تاک و پیچک‌ درهم تنیده‌ای است که جلوی یک مجتمع مسکونی روییده اند.
 
خودروی واقعی زامبی ها کشف شد (عکس)
 
اما وقتی این شاخ و برگ‌ها کنار رفتند، ون قدیمی آبی رنگی دیده شد که از حدود دو سال قبل تا به حال از جای خود تکان نخورده بود. خودرویی که رسانه‌های چینی به آن لقب خودروی زامبی را داده اند و می گویند معلوم نیست چرا مالک آن از خودرویش چشم پوشی کرده است.این البته اولین باری نیست که یک ماشین در چین لقب زامبی می گیرد. طبق یک سنت قدیمی، چینی ها هر وقت لوازمی را می بینند که به حال خود رها شده اند و خبری از مالک آنها نیست، نام زامبی را روی آن می گذارند.
 
خودروی واقعی زامبی ها کشف شد (عکس)
 
اما چیزی که این ون آبی رنگ را مرموز و شگفت انگیز و معروف کرده، پنهان شدن آن زیر تپه ای از گیاهان رونده بوده است. داخل این ون پر از گرد و خاک و جعبه های پلاستیکی بوده و شاخ و برگ گیاهان از لای در و پنجره گذشته و به داخل ماشین نفوذ کرده بود.این ماشین طوری در میان گیاهان احاطه شده بود که پلیس نتوانست بدون از جا کندن درخت تاک و پیچ، خودروی زامبی‌ها را جا به جا کند. در نهایت هم خودروی حمل پلیس مجبور شد ماشین را همانطور پیچیده در گیاهان به پارکینگ مننقل کند.پلیس بعد از ردیابی پلاک ماشین، به مردی رسید که مدعی شد مالک قبلی خودروی زامبی ها بوده اما سه سال قبل آن را فروخته و اطلاعاتی از خریدار آن به یاد ندارد.