وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

صبحانه ای غنی از پروتئین سبك

صبحانه ای غنی از پروتئین سبك
كربوهیدرات های پیچیده و فیبر مصرف كنید حتما مصرف کنید. برای مثال املتی شامل 3 سفیده تخم مرغ و یك زرده، یك لیوان كوچك آب پرتقال و یك كاسه كشمش با سوپ جو (Oatmeal).

تحقیقات به وضوح نشان داده اند كسانی كه یك صبحانه سالم و متوازن در صبح ها مصرف می كنند، از دیدگاه علمی چربی كمتری در بدن خود پرورش می دهند. نیز مشخص شده است كه مواد خوراكی قندی یا شكر مثل: نان روغنی شیرین یا شیرینی های مختلف مخصوصاً دانماركی،

 
تنها موجب بروز احساس خستگی و كسالت در شما در طول روز خواهند شد. مصرف دوز مناسبی از پروتئین موجب خواهد شد كه قند خون شما در طول صبح تا ظهر ثابت باقی مانده و بنابراین، هیچگونه احساس گرسنگی یا ضعف رفتن دل به شما دست نخواهد داد.از مولتی ویتامین كه شامل آنتی اكسیدان هایی مانند: ویتامین C،ویتامین E و سلنیوم است،در مواردی كه تحت رژیم هستید، می توانید استفاده كنید.

اگر مایل باشید، می توانید از یك فنجان قهوه از صافی رد شده بدون شیر چربی دار استفاده كنید. ولی از یك دستگاه سازنده كاپوچینو یا پرس های مخصوص آن كه فرانسوی هستند، استفاده نكنید، چرا كه موجب خواهند شد، تركیبات روغن غنی از كلسترول از آن تراوش كرده و وارد بدن شما شوند،

 
بهتر از آن مصرف یك فنجان چای سبز است. تحقیقات سوئیسی نشان داده است كه چای سبز دارای تركیبات كافئین و مواد شیمیایی به نام Catechin- Polyphenols (پلی فنل های كائچین) موجب یك تقویت سبك در متابولیسم بدن می شوند. در نتیجه، بدن شما كالری بیشتر و درصد بیشتری از چربی ها را می سوزاند.
 
از طرف دیگر این مواد شیمیایی دارای تركیبات آنتی اكسیدان قوی هستند كه باعث به حداقل رسیدن مقدار رادیكال های آزاد صدمه زننده ای می شوند كه در اثر تمرینات ورزشی حاصل می شوند. از طرف دیگر، تركیبات كافئین چای سبز بسیار كمتر از همان مقدار قهوه می باشند . در هر صورت چه همراه با قهوه و چه همراه با چای، نوشیدن یك لیوان دیگر آب را فراموش نكنید.