وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

برخورد محکم سید حسن خمینی به نعیمه اشراقی !!

برخورد محکم سید حسن خمینی به نعیمه اشراقی !!
البته تیزهوشی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در برخورد با هرگونه بی‌احترامی به خانواده‌های شهدا و تذکراتی که در این زمینه به نعیمه اشراقی دادند که بسیار محکم و کوبنده بود، باعث شد افراطیون نتوانند به مقصود خود از این بهانه‌جویی‌ها دست یابند. برای بررسی دقیق‌تر موضوع و اینکه واکنش یادگار امام در خصوص اینگونه اقدامات به چه صورت بود، روزنامه آرمان با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسراج‌الدین موسوی از اعضای دفتر امام(ره) به گفت‌وگویی کوتاهی نشست که در ادامه می‌خوانید.

آیا صحیح است که حاج سیدحسن آقا به خانم اشراقی گفتند صفحه فیس‌بوکشان را ببندند؟

پس از انتشار آن مطلب، یادگار امام با خانم نعیمه اشراقی تماس گرفتند و ایشان منکر نوشتن مطلب شده و مدعی شدند که صفحه فیس‌بوکش هک شده است. حاج حسن آقا هم گفتند از خانواده شهدا دلجویی کنند و هم به سبب اینکه بنا به گفته خانم اشراقی صفحه ایشان از مدیریت خارج شده است، آن صفحه را مسدود کنند. البته یادگار امام سابقا در موارد دیگری هم تذکراتی را به خانم اشراقی داده بودند. کما اینکه به برخی سخنان اعضای خانواده ایشان اعتراضات جدی داشته‌اند.

 
برخورد محکم سید حسن خمینی به نعیمه اشراقی !!

این موارد چه بود؟

کلا یادگار امام نسبت به حفظ ارزش‌های دینی حساس هستند و هنجارشکنی‌های اینچنینی را برنمی‌تابند. اگر لازم بدانند حتما خودشان خواهند گفت. بسیاری همین سخنان را بهانه کرده‌اند برای هجمه به بیت معظم امام(ره). حساسیت نسبت به امام(ره) و ارزش‌های انقلاب و اسلام با هر نیتی که باشد خوب است و من ندیدم حاج حسن آقا از این بابت ناراحت باشند ولی اگر واقعا کسی نیت تخریب بیت امام(ره) و یادگار ایشان را داشته باشد، تجربه نشان داده آبروی خودش را برده است.