وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شوهر جعل می‌كرد، همسرش خرج

زن نظافتچی كه با چك جعلی قصد خرید تلفن همراه داشت، با هوشیاری مرد مغازه‌دار ناكام ماند و در یكی از محله‌های تهران دستگیر شد.

شوهر جعل می‌كرد، همسرش خرج

 

به گزارش «جام‌جم» ، 2 روز قبل مرد مغازه‌داری با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و عنوان كرد: زنی برای خرید گوشی تلفن همراه به مغازه‌ام در غرب تهران آمده است، اما پس از بررسی متوجه شدم چك جعلی است.

پس از این تماس مردمی، ماموران با عزیمت به محل، زن مشتری را در فروشگاه تلفن همراه دستگیر كردند.

 

با انتقال این زن به مركز پلیس، وی در بازجویی‌ها گفت: من به عنوان پرستار و نظافتچی در خانه‌ای كار می‌كنم. چند روز پیش، از كارفرمایم بابت حقوق، چند فقره چك دریافت كردم كه هنگام خرید گوشی تلفن همراه، فروشنده عنوان كرد چك‌ها جعلی است.این زن در ادامه اظهاراتش دچار تناقض‌گویی‌های متعدد شد.بنابراین، ماموران كارفرمای متهم را احضار كردند و به تحقیق از او پرداختند كه ادعا كرد، حقوق ماهانه زن پرستار را به صورت پول نقد پرداخت می‌كند و تاكنون كه 8 ماه از كار كردن او می‌گذرد، چك پرداخت نكرده است.

با مشخص شدن این موضوع، زن متهم دوباره مورد بازجویی قرار گرفت و روز گذشته درباره فعالیت یك باند جعل اعتراف كرد.پرستار متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: از ترس شوهرم به دروغ اعتراف كردم كه چك جعلی را از كارفرمایم گرفته‌ام.شوهرم با یك باند جعل اسناد و مدارك فعالیت می‌كند و با پرداخت مبالغی به آنها، چك‌های جعلی را از آنها دریافت می‌كند و به مردم می‌فروشد و در برخی موارد با این چك‌ها در بازار خرید و فروش می‌كند.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز