وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ویتامین هایی که موهای شما، عاشقشان خواهند شد!

ویتامین هایی که موهای شما، عاشقشان خواهند شد!

این یک حقیقت است که موهای بد حالت و آسیب دیده ، برای بهبود وضع ظاهر ما در زندگی بیرونی هیچ کاری انجام نمی دهند. به عبارت دیگر، هنگامی که موهای ما خوش فرم و حالت هستند، احساس خوش آیندی به ما دست می دهد که همین امر باعث می شود ما نهایت تلاش خود را برای مراقبت از موهای خود به کار می بریم. حتی در بیشتر مواقع شامپوها و حالت دهنده ها نیزبرای مراقبت از موها کافی نیستند. برای اینکه بتوانید در مراقبت از موهایتان به بهترین نتیجه برسید، پیروی از یک رژیم غذائیٍ، معجزه بخش خواهد بود. در حالیکه شامپوهای زیادی وجود دارند که در ترکیبات خود انواع ویتامین های مورد نیاز موها را دارند، اما بهترین را ه برای تامین ویتامین های مورد نیاز موها ، استفادها از مواد خوراکی است. اما موهای شما بیشتر از همه عاشق کدام یک از ویتامین ها هستند؟ می توانید با نگه داری موارد زیر در حافظه خود، بیشترین مراقبت راازموهای خود داشته باشید.

آنتی اکسیدان ها
آنتی اکسیدان ها موادی هستند که با رادیکال های آزادی که فرآیند پیر شدن را جلو می اندازد و یا ریسک ابتلا به بیماری ها را بالا می برد، مبارزه می کنند. رادیکال هایی که آنتی اکسیدان ها با آنها مبارزه می کنند از کجا می آیند؟ بسیاری از آنها در محیط اطراف ما یافت می شوند که به وسیله آلودگی هوا، خورشید و یا دود سیگار تولید می شود. مادامیکه موهای شما هر روز در محیط اطراف در معرض اینها هستند، مراقبت از آنها در مقابل این مواد بسیار مهم است. اولین راه برای دفاع از موها در مقابل این موارد، آنتی اکسیدان هایی نظیر ویتامین آ ، سی و ای است. هنگامی که شما در رژیم غذایی خود از موادی مانند سبزیجات، میوه ها ، لبنیات و خشکباراستفاده می کنید، مطمئن باشید به بهترین نحو مقدار مناسبی ازآنچه موهایتان نیاز دارد به دست آوره اید. مبارزه آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد، رشته ای از موهای سالم و خوش حالت را خواهد ساخت و محرک چرخه بهتر پوست سرخواهد بود. برای به دست آوردن نتیجه بهتر، مطمئن شوید که روزانه 5000IU ویتامین آ، 60 میلی گرم ویتامین سی و بیش از 400IU ویتامین ای مصرف میکنید.

بیوتین
بیوتین ها یکی از مواد مهم برای داشتن موهایی سالم هستند. چراکه سازنده کراتین هستند. کراتین در ناخن ، مو و پوست وجود دارد. می توان از محصولات حاوی کراتین برای تقویت موها استفاده نمود. در آن صورت بیوتین هم می تواند از سفیدی موو یا آسیب آنهاجلوگیری کند.
بیوتین در بسیاری ازمواد مانند لبنیات، شیر و تخم مرغ وجود دارد. مقدار توصیه شده این مواد در رژیم غذایی روزانه 150تا 300McG است. یکی دیگر از موادی که می تواند از آسیب های مو جلوگیری کند ، ویتامین B5 است که مانند بیوتین در بسیاری از موادی که نام برده شد یافت میشود.

پناهگاهی از ویتامین گروه B

درکنار بیوتین ها، انواعی از ویتامین های نوعB وجود دارد که به موهای شما خوش حالتی را هدیه میدهد.اینوسیتول ها برای پیاز موو نیاسین برای چرخه پوست سر بسیار مفید هستند. اسید پانتوتنیک در کنار ویتامین B6و B12می تواند توان بیوتین را برای مقابله با سفیدی مو و ریزش آنها بالا ببرد.ویتامین های گروه Bرا هر روز استفاده کنید و خواهید دید که موهای شما با درخشندگی خود از این کار شما تشکر خواهند کرد!
استفاده روزانه یک مولتی ویتامین و رژیم غذائی مناسب برای برگشت خوش حالتی مو کافی خواهد بود. اما ترکیبات دیگری از ویتامین ها نیز وجود دارد که برای سلامتی و درخشندگی هر چه بیشتر موها ساخته شده اند . همانطور که استفاده روزانه یک سیب پزشک را از خانه شما دور نگه می دارد، بنابراین خواهید دید که مصرف این ویتامین های مقوی چقدر برای موهای شما مفید خواهد بود!



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره