وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شما حجم‌دهنده می‌خواهید

شما حجم‌دهنده می‌خواهید
آنهایی که مژه‌های بلند دارند نیازی به استفاده از ریمل‌های بلند کننده ندارند برعکس باید ریملی انتخاب کنند که حجم دهنده باشد نکات را رعایت کنید. این دسته از خانم‌ها هم باید صبر کنند لایه اولی ریمل خشک شده و سپس مژه‌ها را از ریشه ریمل بزنند تا پرتر به نظر برسد.

کسانی که نباید از ریمل حجم‌دهنده استفاده کنند

مژ‌ه‌های سیخکی هیچ حالتی ندارند ؛ بلکه به‌صورت یک خط مستقیم رشد می‌کنند. در این حالت باید هم از فرمژه استفاده کنید و هم از ریمل حالت دهنده و بلند استفاده کنید؛ این دسته از خانم‌ها نباید ریمل حجم دهنده استفاده کنند چون مژه‌های‌شان سنگین و بسیار مصنوعی به نظر می‌رسد.

آنچه خوار آید یک روز به کار آید

همیشه یک برس ریمل قدیمی و تمیز را در کیف آرایش‌تان نگه دارید چون می‌تواند حسابی به کارتان بیاید؛ مثلا وقتی به طور سهوی بیش از اندازه ریمل روی مژه‌ها زده‌باشید یا مژه‌ها به خاطر ریمل به هم چسبیده باشند می‌توانید با این برس حالت یکنواخت‌تری به آرایش مژه‌هایتان بدهید.همچنین می‌توانید از این برس برای شانه کردن و مرتب کردن ابروهایتان نیز استفاده کنید. البته یادتان باشد که بعد از 2 یا سه بار استفاده برس را مجددا بشویید تا بهتر بتوانید از آن استفاده کنید.

ریمل های واترپروف را هر روز نزنید

توصیه می‌کنیم برای استفاده روزانه از ریمل‌های ضدآب استفاده نکنید، چراکه برای پاک کردن یک ریمل ضد آب باید حسابی تلاش کنید و از مواد پاک‌کننده استفاده کنید و همین مالیدن مواد پاک کننده و کشیدن دستمال و پنبه اطراف چشم ؛ پوست لطیف این قسمت را می‌آزارد و نتیجه چیزی نخواهد بود به جز از بین رفتن تدریجی انعطاف‌پذیری پوست و ایجاد چروک‌های زودرس. همچنین این تقلا‌ها برای پاک‌کردن می‌تواند به مژه‌ها هم آسیب بزند و گاهی موجب کنده‌شدن آنها شود. هرچند شاید به دلیل پایداری بیشتر اکثر خانم‌ها این ریمل‌های ضدآب را ترجیح دهند اما توصیه می‌کنیم برای استفاده روزانه وسواس بیشتری به خرج دهید

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره