وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اهمیت هماهنگی رنگ لباس با رنگ پوست

کـارشـناسـان انسـتیتوزیبـائی بـریـتـانیـا بـر ایـن بـاورنـد که مهـم تـریـن مـلاک انتـخاب رنـگ لبـاس، رنـگ پـوسـت افـراد اســت. طبـق مقاله منتشر شده در Russian yahoo، افراد تیره پوست معمولاً مو و چشم های مشکی یا قهوه ای دارند و باید لباسی انتخاب کنند که با رنگ های تیره مغایرت داشته باشد.

رنگ هایی مثل صورتی، سفید، آبی و طوسی کم رنگ و طلایی رنگ مناسب و مشکی، قهوه ای، سبز یشمی رنگ نامناسب برای لباس این گروه است. افرادی که پوست معمولی (نه تیره و نه روشن) دارند تقریباً می توانند از هر رنگ لباس استفاده کنند اما بهتر است رنگ لباس آنها متناسب با رنگ چشم هایشان باشد و تنها رنگ نامناسب این گروه، رنگ های نزدیک به رنگ پوست شان است.

افرادی هم که رنگ پوستشان روشن است معمولاً موهایی بلوند و روشن دارند و رنگ چشم آنها سبز، آبی، طوسی و عسلی است و باید لباس هایی به رنگ سبز، آبی، قهوه ای، سرمه ای و بژ بپوشند اما هرگز نباید از رنگ زرد و سفید استفاده کنند.

البته نکات دیگر در زمینه رنگ لباس و سلامت مطرح است و آن رنگ های تیره تابستان است. در فصل گرما استفاده از رنگ های تیـره که گرما را به خـود بیشـتر جـذب می کننـد سـبب بالا رفتـن درجـه حـرارت بـدن و تعـریق زیاد شـده و بهتر اسـت در فصـل گرما از رنگ های روشن استفاده شود.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره