وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نكته طلایی كه هر زنی باید بداند

1-هیچ وقت قدرت كرم مرطوب‌‌كننده را دست كم نگیرید:
فرقی نمی‌كند كه پوست شما خشك، معمولی یا حتی چرب باشد؛ اگر فقط توانایی خرید یك محصول آرایشی پوستی خوب دارید، بهتر است پولتان را برای یك كرم مرطوب‌كننده خوب خرج كنید.
وقتی پوست شما خشك است، هر چین و چروكی روی صورت مشخص و برجسته تر می شود و شما را پیرتر نشان می‌دهد.
اگر شما بین سنین 20 تا 30 سال هستید، مرطوب‌كننده باعث محافظت از پوست شما و جلوگیری از پیری زودهنگام پوست می‌شود.
انتخاب نوع كرم مرطوب‌كننده بستگی به نوع پوست شما دارد. اگر پوست معمولی یا خشك دارید، مرطوب‌كننده‌ای تهیه كنید كه حاوی اسیدهای هیدروكسید آلفا باشد. این تركیب باعث مرطوب كردن بیشتر پوست شما می‌شود.
اگر پوستتان چرب است از مرطوب‌كننده ملایم و سبكی استفاده كنید؛ اما هیچوقت از كرم مرطوب‌كننده صرفنظر نكنید و حتما از آن استفاده كنید. چربی پوست باعث رطوب نمی‌شود و هرچقدر كه پوست شما چربی اضافی داشته باشد، بازهم به مرطوب كننده نیاز دارد.
2-ضد آفتاب: بهترین وسیله مقابله با پیری پوست
مهمترین قدم بعدی استفاده از كرم ضد آفتاب مناسب است. می‌دانید كه ضدآفتاب خطر ابتلا به سرطان پوست را تا حد زیادی كاهش می‌دهد، ‌اما آیا می‌دانید كه راز زیبایی در كرم ضد‌آفتاب وجود دارد كه به شما كمك می‌كند تا پوست جوانتر و شاداب‌تری داشته باشید؟
متخصصین پوست عقیده دارند كه همانطور كه ضد آفتاب مانع از آسیب اشعه‌های مضر نور خورشید به پوست می‌شود، ‌تاثیری كه اشعه خورشید بر پیری پوست دارد را هم از بین می‌برد. آفتاب به بافت كلاژن پوست تاثیر منفی می‌گذارد و بدون كلاژن، پوست نمی‌تواند شاداب، جوان، مرطوب و بدون چروك باقی بماند. قرار گرفتن زیاد در برابر نور خوشید باعث می‌شود كه پوست خیلی زودتر از موعد چروكیده بشود.
اگر از كرم ضد آفتاب استفاده نكنید، حتی اگر هر روز فقط چند دقیقه در مقابل نور خورشید قرار بگیرید، در طول چند سال تغییرات قابل توجهی در پوست شما ایجاد می‌شود. نور خورشید به مرور زمان نه تنها باعث ایجاد چین و چروك و خطوط مشخص روی پوست می‌شود، بلكه لكه‌های پوستی، كك و مك، پیری زودرس پوست و وریدهای سطحی پوست از اثرات منفی دیگر آن است. ضد آفتاب خوب می‌تواند پوست شما را از این صدمات محافظت كند.
بهتر است ضد آفتابی با spf 15 یا بالاتر انتخاب كنید. از آنجایی كه نور خورشید اثر ضد آفتاب را به مرور زمان از بین می‌برد، اگر زمان طولانی در معرض مستقیم نور خورشید قرار دارید، بهتر است هر یكی دو ساعت دوباره ضد آفتاب بزنید.
شما باید ضدآفتاب معمولی خود را پیش از آرایش صورت استفاده كنید و قبل از هر آرایشی ابتدا ضدآفتاب را روی پوست خود بمالید. بعد از آرایش، می‌توانید یك لایه سبك از پودر مات استفاده كنید و در طول روز برای محافظت بیشتر به پوست خود اضافه كنید. این پودرها حاوی ضدآفتاب طبیعی هستند و به محافظت بیشتر پوست كمك می‌كنند.

3- ماده پاك‌كننده صورت خود را با هوشیاری انتخاب كنید
اگر شما عادت دارید كه با آب یا صابون معمولی صورت خود را تمیز كنید، باید درباره روش كار خود تجدید نظر كنید. متخصصان امراض پوستی می گویند كه یكی از بهترین نكات زیبایی استفاده از پاك‌كننده‌های نرم و ملایم و به‌كاربردن آنها به مقدار كم و به آرامی روی پوست است.
با وجود اینكه ممكن است شما وسواس داشته باشید كه در طول روز چندبار صورت خود را بشویید( یا اگر پوست چربی دارید حتی بیشتر ازاین صورت خود را بشویید )، اما اگر از ماده آرایشی زبر و خشن- خصوصا صابون نامناسب- استفاده كنید، نه‌تنها این كار به شما كمك نمی كند بلكه ممكن است به پوست شما صدمه بزند.
شستن بیش از حد صورت( بیش از دوبار در روز) می‌تواند به لایه چربی لیپید طبیعی پوست شما- پوسته محافظ روغنی كه پوست را سالم و خوب نگاه می‌دارد- آسیب برساند.
زمانی كه این لایه محافظ آسیب ببیند و یكپارچگی دیواره پوست از بین برود، پوست خشك می‌شود؛ درنتیجه پوست ممكن است ترك بخورد، پوسته پوسته بشود،‌ خارش، سوزش و مشكلات مشابهی پیدا كند، همچنین موجب می‌شود كه شما پیرتر به نظر برسید.
روش درست این است كه پوست خود را بیش از دوبار در روز نشویید و محصول آرایشی پاك‌كننده خود را با دقت انتخاب كنید. از مارك‌های خوب، صابون‌ها و مواد پاك‌كننده مناسب پوستتان كه نرم و لطیف هستند، استفاده كنید.
4- از ابزار مناسب برای آرایش صورت استفاده كنید
ممكن است شما بتوانید بهترین سایه چشم را خریداری كنید، گرانترین و بهترین كرم پوست یا یك كرم برنزه عالی تهیه كنید. اما اگر ابزار مناسبی برای استفاده از آن را نداشته باشید، ارزش و فایده محصول آرایشی ارزشمند شما از بین می‌رود.
از برس و قلم موهای آرایشی مناسب و خوب استفاده كنید. این كار رمز موفقیت در به كاربردن محصولات آرایشی به همان شكل و صورت موردنظر است و باعث می‌شود شما همان ظاهری را داشته باشید كه می‌خواهید. برای یك گریمور حرفه‌ای ابزار آرایش، برس‌ها و قلم موها به همان اندازه محصولات آرایشی اهمیت دارد.
اما چگونه ابزار آرایش مناسب را انتخاب كنیم؟ برس‌ها و قلم‌موها باید نرم و لطیف باشد و هنگام قرار گرفتن روی پوست این نرمی و لطافت حس بشود، البته جنس آنها باید طوری باشد كه محصول آرایشی بتواند به خوبی روی سطح پوست حركت كند. اگر یك قلم‌مو را در سایه یا رژگونه بمالید و رنگ آن قبل از زدن به روی صورت از قلم‌مو جدا بشود، آن قلم موی خوبی نیست.
استفاده از ابزار آرایشی مناسب به شكل باورنكردنی آرایش را ساده می‌كند و باعث می‌شود كه آرایش و گریمی مانند افراد حرفه‌ای داشته باشید.
5- آرایش و موی خود را هر دو سال یكبار تغییر بدهید
اگر یادتان نمی‌آید كه آخرین باری كه آرایش و مدل موی خود را عوض كردید، چه زمانی بوده است، وقت آن رسیده كه در خود تغییری ایجاد كنید.
ظاهر چهره شما كه شامل آرایش، مدل مو و رنگ مو است، حداقل هر دوسال یكبار باید عوض بشود. البته اگر مد به طور قابل ملاحظه‌ای تغییر كند، بهتر است شما هم زودتر این تغییر را انجام بدهید.
با به روز نگاه داشتن ظاهر خود، شما جوانتر و مدتر به نظر خواهید‌ رسید. هیچ چیز بیشتر از یك آرایش و موی قدیمی، یك خانم را پیرتر از آنچه كه هست نشان نمی‌دهد.
اگر مدت زیادی در قیافه خود تغییری ایجاد نكرده‌اید، می‌توانید از دیگران و خصوصا سالن زیبایی خود كمك بگیرید.
شما برای داشتن جدیدترین مدل مو می توانید از كلاه گیس هم استفاده كنید. در این صورت مجبور نیستید كه آن مدل مو را مدت زیادی ادامه بدهید؛ این راه جالب، سریع و ساده‌ای برای امتحان مدل مو و رنگ موهای مختلف است؛ خصوصا اگر درانتخاب رنگ و مدل مو شك دارید، با این روش می توانید قبل ازاینكه تغییری در موی خود ایجاد كنید، تغییر ایجاد شده در چهره خود را ببینید و پس از آن تصمیم بگیرید.



پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره