وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درآمد طراحان مدل مو و لباس “پالین”

طراحان مدل مو و لباس "پالین" بیشتر از مشاوران مک کین درآمد داشته اند
"سارا پالین" از زمان معرفی به نامزدی معاون اولی مک کین تا کنون دست کم 150 هزار دلار برای خرید لباس، آرایش مو و چهره خود هزینه کرده است
به نقل از اشپیگل، افشای دستمزدهای هنگفت پرداخته شده به طراحان لباس و مدل موی "سارا پالین" موجی از انتقادها را متوجه ستاد انتخاباتی "جان مک کین" کرده است.

روزنامه "نیویورک تایمز" که پیشتر پرده از ولخرجی های پالین برای حفظ زیبایی ظاهرش با خرید لباسهای گرانقیمت و آرایش مو و چهره آنچنانی، برداشته بود بار دیگر به موضوعی جنجالی در مورد وی پرداخته است.

به نوشته این روزنامه طراحان مدل مو و لباس نامزد معاون اولی مک کین تقریبا دو برابر مشاوران ارشد وی در امور سیاسی و اقتصادی دستمزد گرفته اند. بر این اساس "امی استروتزی" یکی از این طراحان زن همراه پالین است که در زمینه آرایش زنان مشهور آمریکایی جهت شرکت در شوهای تلویزیونی و مانند آن تخصص دارد.

به نوشته نیویورک تایمز وی تنها در دوهفته گذشته مبلغی بالغ بر 22 هزار و 800 دلار بابت خدماتی که به وی ارائه داده از ستاد جمهوریخواهان دستمزد گرفته است و میزان کلی این دستمزدها دست کم دو برابر میزان دستمزدی است که مشاوران مک کین از ابتدای کار خود در ستاد انتخاباتی وی دریافت کرده اند.

همچنین "آنجلا لیو" که مسئول طراحی مدل مو برای پالین بوده است در این مدت 10 هزار دلار دستمزد دریافت کرده است. این در حالی است که دستمزد "رندی شوینمان" یکی از مشاوران ارشد مک کین در زمینه سیاست خارجی 12 هزار و 500 دلار و دستمزد "نیکل والیس" سخنگوی مک کین 12 هزار دلار بوده است.

گفتنی است در گزارشهایی که طی روزهای اخیر در مورد ستاد انتخاباتی مک کین منتشر شده آمده است "سارا پالین" از زمان معرفی به نامزدی معاون اولی مک کین تا کنون دست کم 150 هزار دلار برای خرید لباس، آرایش مو و چهره خود هزینه کرده و به مشتری شماری از معروفترین فروشگاههای نیویورک تبدیل شده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره