وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بانوانی که مدام احساس خستگی می‌کنند

بانوانی که مدام احساس خستگی می‌کنند
حتما شما هم با بانوانی که مدام احساس خستگی می‌کنند روبه‌رو شده اید. میزان ساعات کاری این دسته از خانم‌ها خیلی بیشتر از استراحتشان نیست و شب‌ها هم بیشتر از پنج ساعت می‌خوابند. پس چرا مدام از خستگی شکایت می‌کنند؟ راه برطرف کردن این احساس و رسیدن به شادابی برای آنها چیست؟

این خانم‌ها بیشتر خانه‌دارند و گاه با وجود ۸ تا ۱۰ ساعت خواب آرام شبانه مدام از احساس خستگی می‌نالند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و به دنبال دلیل آن می‌گردید باید بگوییم که این نوع خستگی، نشانه‌ای از بروز یک مشکل در تندرستی شماست اما نباید نگران باشید زیرا این مشکلات خفیفند و براحتی درمان می‌شوند. فراموش نکنید علت و ریشه این خستگی‌های مبهم، نوع زندگی یا داشتن فعالیت‌های زیاد نیست و ممکن است به یکی از عوارض زیر دچار شده باشید:

۱) زیاد کافئین نخورید


گروهی از بانوانی که احساس خستگی مفرط دارند از قهوه یا نوشیدنی‌های انرژی زا برای رفع خستگی استفاده می‌کنند اما نمی‌دانند که مصرف کافئین در برخی از زنان نتیجه عکس دارد و ایجاد خستگی می‌کند. در واقع مصرف بیشتر کافئین برای رفع خستگی، وضعیت را بدتر می‌کند. بنابراین بهتر است کاکائو، چای و بعضی از داروهای حاوی کافئین را کمتر در برنامه غذایی خود جای دهید این مهم است.