وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

استخوان بدن این مرد حیرت آور است (عکس)

استخوان بدن این مرد حیرت آور است (عکس)
 استخوان های بدن از مواد مختلفی نشکیل شده است که هر کدام عمل خاصی را به عهده دارند. درست کار نکردن یکی بخش می تواند باعث بروز مشکلات بسیاری در ترکیب استخوان ها و به طور کلی وضعیت سلامت بدن شود. بیماری های نادر معمولا ریشه در ترکیب های داخلی بدن دارند به طوری که هر کدام از آن ها به یک بخش خاص آسیب وارد می کنند و زندگی را برای فرد بیمار بسیار سخت خواهند کرد. این بیماری ها معمولا درمان خاصی ندارند از این رو دانشمندان به دنبال راهی برای نابود کردن آن ها هستند.
 
استخوان بدن این مرد حیرت آور است (عکس)

"میتک گوچ" یک استاد هنرهای رزمی است که بیش از 10 سال می شود به یک بیماری بسیار سخت و نادر دچار شده است. این بیماری باعث می شود بدن این فرد در یک لحظه از حرکت ایستاده و کاملا او را تبدیل به یک تکه یخ می کند.بیماری"اندرسون تاویل" نوع دوم یکی از نادرترین مشکلاتی است که تا به حال در دنیا دیده شده زیرا در تمام دنیا تنها 100 نفر به آن مبتلا هستند. این بیماری باعث می شود تا آهنگ ضربان قلب عوض شده و رگ ها از فرمان قلب خارج شوند به همین علت بدن در یک لحظه سرد شده و بیمار کاملا خشک می شود.

این مرد برای اولین بار در سال 2002 متوجه این بیماری شد و از آن زمان تا کنون بر اثر بیماری قدرت حرکتی، خوردن و … از دست داده است و این روزها حتی قدرت تکلم هم برای او بسیار سخت شده است. این بیماری سالانه بیش از 10 بار سراغ او می آید که هر کدام عواقبی وحشتناک به همراه دارند.دانشمندان یکی از دلایل اصلی به وجود آمدن این حالت را تغییر در میزان پتاسیم های استخوان بدن او می دانند. سطح پتاسیم در بدن این مرد تعریف مشخصی ندارد و وقتی تکان های شدید می خورد استخوان های بدن او کاملا قفل می شوند و تا زمان بازگشت پتاسیم به حالت نرمال در همان حال باقی می مانند و تغییری نمیکند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره