وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کشف موجود وحشتناک روی پوست انسان (عکس)

کشف موجود وحشتناک روی پوست انسان (عکس)
 انیمیشن ساخت یک گروه آلمانی به نمایش کنه‌های گرد و غبار موجود در خانه‌ها پرداخته که بیشتر شبیه موجودات بیگانه هستند.فیلم گروه فرآورده‌های علمی Sciepro نشان می‌دهد که چگونه این موجودات به حرکت و تغذیه از ضایعات پوست انسان می‌پردازد که بسیار وحشتناک است.
 
کشف موجود وحشتناک روی پوست انسان (عکس)

کنه‌ها در سکونتگاه‌های انسانی به ویژه در اتاق خواب و آشپزخانه زندگی کرده و به طور متوسط هر فرش حاوی دو تا سه میلیون کنه است.این میهمانان ناخوانده با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نبوده و اندازه یک کنه متوسط تنها یک چهارم میلی‌متر است.کنه‌ها در محیط‌های گرم زندگی می‌کنند و در زمستان‌ها که خانه‌ها برای گرمای بیشتر مهر و موم شده، به یک مشکل اساسی تبدیل می‌شوند.

این موجودات همچنین آسم و واکنش‌های آلرژیک دیگر را به دلیل مدفوعشان که تقریبا به اندازه همان یک دانه گرده بوده، تحریک می‌کنند. این ضایعات روزانه چندین بار در هنگام جارو کشیدن یا نشستن بر روی یک نیمکت و یا خوابیدن در تختخواب در هوا منتشر می‌شوند.این فیلم توسط سباستین کاولیتزکی، بنیان‌گذار این گروه و سانکالپ چاوان، تهیه کننده فیلمهای کارتونی ساخته شده که کارشناس انیمیشن‌های پزشکی است.

 
کشف موجود وحشتناک روی پوست انسان (عکس)

این سازندگان بر اساس فیلم‌های مرجع در مورد کنه‌های غبار واقعی این انیمیشن را از موجوداتی که ثبت تصاویرشان با دوربین غیر قابل دسترس است، تولید کرده‌اند.جدیدترین کار این گروه شامل انیمیشنی از شپش سر است.آنها اکنون در حال کار بر روی انگل‌های سیستم گوارشی مانند کرم کدو و کرم روده هستند.