وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این زن مشهور آفریقایی مسلمان شد (عکس)

این زن مشهور آفریقایی مسلمان شد (عکس)
لیزی انجورین بازیگر مشهور سینمای نیجریه رسما اعلام کرد که به دین مبین اسلام مشرف شده و به زودی به سفر حج خواهد رفت که بسیار جالب بود.لیزی انجورین بازیگر  نیجریه‌ای ضمن اعلام این مطلب که او به دین مورد علاقه خود یعنی اسلام مشرف شد، گفت: از زمان بچگی اسلام دین محبوب و مورد علاقه من بود ولی از آنجایی‌که پدرم یک مسیحی بود، این اجازه را نداشتم که آداب دینی متفاوت از او را به جا آورم. لیزی که اکنون نام عایشه را برای خود برگزیده است، در ادامه گفت:
 
این زن مشهور آفریقایی مسلمان شد (عکس)
 
من همواره از زمان کودکی یک مسلمان بودم، مادرم یک مسلمان بود و من همیشه در رویا می‌دیدم که یک روز به شیوه مادرم خدا را عبادت کنم و الحمدا… آن روز آمد و من اکنون من به عنوان یک بانوی مسلمان اینجا هستم. انجورین تنها فرزند خانواده است و در سینمای نیجریه (نالیوود) نیز به یکی از پرکارترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازیگران شهرت دارد. او که اکنون یک زن محجبه است اعلام کرده که همچنان با همان نام هنری خود یعنی لیزی انجورین کار خود در سینما را ادامه خواهد داد.

انجورین در ادامه ضمن تکذیب این مطلب که او به خاطر نامزد مسلمانش، دین اسلام را برگزیده است، گفت: این به هیچ‌عنوان حقیقت ندارد و من تنها بزرگ ترین آرزوی زندگی را دنبال کردم. من از کودکی با پدرم به کلیسا می‌رفتم در حالی‌که همیشه به اسلام علاقه مند بودم، همه اینها به خاطر پدرم بود، ولی بلافاصله پس مرگ پدرم، رسما اعلام کردم که به اسلام یعنی دین مادرم مشرف شده‌ام و سفر حج نیز در اولویت برنامه‌هایم در سال جاری میلادی قرار دارد.