وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از عمر لوازم آرایشی خبر دارید؟

از عمر لوازم آرایشی خبر دارید؟
شوت ها

شوت های روژگونه یکی از مهم ترین عوامل انتشار باکتری ها هستند. بنابراین لازم است آنها را حداقل دو بار در ماه تمیز کنید. برای این کار می توانید از شامپو استفاده کنید. شوت را خیس کنید، با شامپو بشویید و سپس آن را به مدت یک روز در جایی قرار دهید تا خشک شود و خیسی خود را از دست دهد.

سایه

اگرچه سایه های شکسته را می توان با استفاده از کمی الکل و صبر و حوصله زیاد دوباره به هم چسباند، ولی راه دیگری هم برای نجات آنها وجود دارد. باقیمانده سایه را بشکنید و آن را در یک ظرف کوچک قرار دهید. جالب است که سایه شکسته می تواند رنگ بیشتر و جذاب تری ایجاد کند.

ریمل

شستن برس ریمل با آب یا الکل اشتباه بزرگی است، زیرا این مایعات، ترکیب شیمیایی ریمل را به هم می ریزند و موجب سوزش چشم می شوند. در عوض می توانید هر یک هفته یک بار برس را با دستمال پاک کنید تا تکه های اضافه ریمل از لا به لای آن خارج شوند.

روژ لب

اگر رژ لب موردعلاقه تان تقریبا تمام شده و باقیمانده آن دیگر قابل استفاده نیست، آن را با جسمی کوچک خارج کنید، در یک ظرف کوچک قرار دهید و سپس ظرف را به مدت یک ساعت در فریزر قرار دهید. بدین ترتیب می توانید با استفاده از یک شوت کوچک، روژ لب را با هر رنگی که دوست دارید ترکیب کنید.

لاک ناخن

اگر با گذشت زمان، لاک غلیظ شده و دیگر به خوبی قابل استفاده نیست، کمی رقیق کننده به آن بیفزایید و لاک را تکان دهید. بدین ترتیب می توانید برای مدتی دیگر از لاک استفاده کنید.

مداد چشم

گاهی مدادهای چوبی ترک بر می دارند و دیگر قابل تراشیدن نیستند. برای سالم نگه داشتن مدادها و نیز برای جلوگیری از آلوده شدن آنها، در مداد را همیشه روی آن قرار دهید.چند مداد را در کیفتان قرار می دهید و آنها را حمل می کنید، با یک نوار پلاستیکی مدادها را در کنار هم قرار دهید تا به راحتی شکسته نشوند.یکی از بهترین راه ها برای افزایش عمر مفید مداد چشم آن است که هر بار قبل از استفاده، آن را تیز کنید

مرطوب کننده ها

مرطوب کننده ها از مهم ترین محصولات آرایشی بهداشتی هستند، اما وقتی در حال تمام شدن هستند نمی دانیم چگونه از آخرین قطرات آنها استفاده کنیم . بهترین راه این است که بتری را به صورت افقی در جایی قرار دهیم و پس از آنکه مواد داخل آن به سمت بالای بتری حرکت کرد، یک پارچه نرم را به شکل لوله داخل آن فرو ببریم. سپس آن را در یک ظرف مسطح و دردار قرار دهیم.

موچین

برای داشتن ابروهای زیبا لازم است داشتن یک موچین خوب ضروری است. اشتباهی که بسیاری از افراد انجام می دهند این است که موچین را بدون پوشش پلاستیکی اش رها می کنند. وقتی موچین باز رها شود، تیزی و ظرافت خود را از دست می دهد و دیگر نمی تواند موهای ریز را از زیر پوست خارج کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره