وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درگیری دو بازیگر مشهور ایرانی سوژه شد (عکس)

درگیری دو بازیگر مشهور ایرانی سوژه شد (عکس)
در حالی که بهرام توکلی به مانند بقیه کارهایش تصمیم گرفته تازه ترین فیلمش را هم در سکوت خبری جلوی دوربین ببرد به تازگی به گزارش ایران ناز: که عنوان این فیلم از «یک داستان خانوادگی» به «بیگانه» تغییر کرده و فیلمبرداری آن هم اوایل آذرماه آغاز می شود.گویا کارگردان فیلم «اینجا بدون من»، این روزها مشغول آماده کردن لوکیشن و تمرین با بازیگران برای شروع فیلمبرداری تازه‌ترین اثر خود است. نکته جالب، تیم بازیگران اصلی کار است؛ مهناز افشار، امیر جعفری،‌ پانته‌آ بهرام و هومن برق‌نورد بازیگران فیلم «بیگانه» هستند.
 
درگیری دو بازیگر مشهور ایرانی سوژه شد (عکس)

از آنجا که این فیلم اقتباسی است از نمایشنامه ای به نام «تراموایی به نام هوس» نوشته «تنسی ویلیامز» که الیا کازان هم فیلمی با همین نام و با بازی مارلن براندو را از روی آن ساخته بود پیگیریهای شبکه ایران حکایت از آن دارد که در «بیگانه» این امیر جعفری است که در نقش «استنلی کووالسکی» که براندو ایفاگرش بود بازی خواهد کرد. مهناز افشار هم بازیگر نقشی خواهد بود که در نسخه هالیوودی «ویوین لی» آن را ایفا کرد؛ یعنی کاراکتر «بلانش».
 
درگیری دو بازیگر مشهور ایرانی سوژه شد (عکس)

پانته آ بهرام و هومن برق نورد هم نقشهای مکمل داستان یعنی «استلا» و «هارولد میشل» را ایفا می کنند که در نسخه هالیوودی «کیم هانتر» و «کارل مالدن» بازیگرش بودند.به این ترتیب این امیر جعفری خواهد بود که در دل فیلم درگیریهایی را با خواهرزنش(با بازی مهناز افشار) تحربه خواهد کرد. درگیریهایی که بعد از ورود دوست صمیمی وی(با بازی هومن برق نورد) به اوج رسیده و در نهایت سرنوشت تراژیکی را برای اعضای این خانواده رقم خواهد زد.امیر جعفری پیش از این با پانته آ بهرام در «پستچی سه بار در نمی زند» همکاری کرده بود و در سریال «پایتخت» هم تجربه همکاری با هومن برق نورد را پشت سر گذاشته بود.