وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آموزش جالب از کار انداختن Sidebar

آموزش جالب از کار انداختن Sidebar
به عقیده بسیاری از کاربران ویندوز ویستا ، باریکه ویندوز یا همان Sidebar موجود در دسکتاپ ، بعد از مدتی جذابیت ظاهری خود را از دست داده و تنها به عامل مضری برای هدر دادن رم سیستم تبدیل میشود. اگر شما نیز این عقیده را دارید و به Sidebar ویندوز ویستا علاقه ای ندارید به سادگی میتوانید آن را حذف کنید. هم اکنون به معرفی ترفند این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:

روی قسمتی از Sidebar راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید در انتخاب خود دقت کنید.سپس تیک گزینه Start Sidebar when Windows starts را بردارید و OK کرده و خارج شوید.مجدد روی Sidebar راست کلیک کرده و Exit را انتخاب کنید.با این کار پس از رستارت سیستم هم دیگر خبری از Sidebar نخواهد بود.

لازم به ذکر است اگر پس از این کار پشیمان شدید و دلتان برای Sidebar تنگ شد ، به سادگی میتوانید آن را بازیابی کنید:بر روی منوی Start کلیک کنید و به Control Panel بروید.بر روی Appearance an Personalization کلیک کنید.سپس وارد Windows Sidebar Properties شوید.تیک گزینه Start Sidebar when Windows starts را مجدد بزنید.با این مسیر ، هم میتوان Sidebar را فعال کرد و هم غیر فعال نمود.