وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قابلیت اطمینان و نحوه عملکرد در ویندوز

قابلیت اطمینان و نحوه عملکرد در ویندوز
اول، مطمئن باشید که با account مدیریتlog on کرده‌اید، بعد رویStart کلیک راست کرده و manage را برگزینید یا به سادگی در پنجره Run دستور compmgmt.msc را تایپ کنید. این کنسول Computer Management که اغلب ابزارهای مهم درآن هستند را باز می‌کند. در این کنسول، منوی زیر System Tools را که با نامReliability and Performance Monitor است باز کنید.Resource Overview را خواهید دید که خلاصه طبقه بندی شده‌ای از چگونه در استفاده قرار گرفتن کامپیوترتان را نشان می‌دهد.

با نگاه اول،Resource Overview بیش از یک Task Manager به نظر می‌آید: پنجره اصلی خلاصه‌ای از اندازه گیریهای عملکرد سیستم بصورت گرافیکی و متنی را نشان می‌دهد در بالای صفحه، گرافهای update شده از عملکرد سی‌پی‌یو، دیسک، شبکه و حافظه را بصورت پیوسته نمایش می‌دهد. هرکدام دارای منوی کرکره‌ای که به پایین باز می‌شود هستند که جزییات بیشتری را گزارش می‌کند.

کلیک کردن روی هر کدام از این گرافها قسمت مربوطه را باز خواهد کرد. برای مثال، کلیک کردن روی گراف سی‌پی‌یو، لیستی از فرآیندهای درحال اجرا که برای کسانی که با Windows Task Manager کار کرده‌اند آشناست، را ارائه می‌دهد (گرچه کمی با ستونها فرق می کند). سربرگ Task Manager’s Processes مرور کلی از فرآیندهای در حال اجرا شامل عملکرد سی‌پی‌یو و میزان استفاده از حافظه را نشان می‌دهد. بخش سی‌پی‌یوی Reliability and Performance Monitor بیشتر روی اطلاعات مربوط به سی‌پی‌یو تاکید می‌کند و جزییاتی از عملکرد سی‌پی‌یو در آن واحد و متوسط عملکردش را ارائه می‌دهد.

برای دیدن اینکه هر برنامه چه مقدار حافظه اشغال می‌کند، باید بخش حافظه را ببینید که جزییات را به شما می‌دهد. بخشهای دیگر جزییاتی از میزان فضای هارد دیسک استفاده شده و شبکه را به شما می‌دهد، بنابراین می‌توانید تاثیر هر فرآیند را به تنهایی بر روی سیستم ببینید.
 
اگر یک برنامه خاص به آهستگی اجرا می‌شود، این اطلاعات می‌تواند برای یافتن دلیل و پیدا کردن بهترین روش برای ارتقا سیستم به منظور بهبود بخشیدن عملکرد سیستم موثر باشد. احتمالا حافظه بیشتر، موثر خواهد بود، یا شاید هارد دیسک است که باعث کاهش عملکرد سیستم شده است، مونیتورینگReliability and Performance به شما در تعیین عامل اصلی ایراد کمک می‌کند.

اطلاعات فراهم شده نسبت به مونیتورینگ استاندارد (در ویندوز XP) جامع‌تر است. برای مثال، برای هر فرآیند، امکان دیدن اینکه چه فایلی بر روی دیسک در هر زمان قابل دسترسی است میسر است.میزان استفاده از شبکه، فرآیند به فرآیند، قابل بررسی است. نامهای اتصالات شبکه یا آدرسهای IP می‌توانند همانطور که اجرا می‌شوند، دیده شوند. این شما را قادر می‌سازد تا در اتصال به سرورهای ناشناخته بدافزارها و اسب‌های تروآ را شناسایی کنید . آن را بشناسید.

مادامیکه بخش حافظه را مونیتور می‌کنید، می‌توانید ببینید چطور هر فرآیند از حافظه استفاده می‌کند و به احتمال قوی می‌توانید نشتی‌ها را پیدا کنید، مونیتورینگ تعداد Hard Faults/sec (میزان خطا در ثانیه) میزان تناوب دسترسی برنامه برای مبادله فایل را نشان می‌دهد و می‌توان بررسی کرد که افزودن حافظه سرعت اجرای برنامه را بالاتر می‌برد یا نه.