وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

محیط احیای ویندوز چگونه است؟

محیط احیای ویندوز چگونه است؟
درحالیکه ابزارهای ذکر شده در بالا، برای رفع ایراد سیستم عالی هستند، گاهی اوقات چیزها به هم می‌ریزند و کامپیوترتان از بوت شدن در ویندوز سر باز می‌زند.در زمانهای قدیم، رفع ایراد یک کامپیوتر مرده، کابوس بود. باید فلاپی دیسکهای داس را پیدا می‌کردیم.
 
(سی دی‌های لینوکس و برنامه‌هایی چون UltimateBootCD4Windows کاراحیاهای فوری را کمی آسان‌تر کردند). خوشبختانه، دی‌وی‌دی نصب ویندوز ویستا با چندین ابزارساخته شده برای احیا ورفع ایراد یک پی‌سی مشکل‌دار به کمک شما می‌آیند. Windows recovery Environment (WRE) می‌تواند مستقیما از دی‌وی‌‌دی یا سی‌دی و یا هارد دیسک با فشردن دگمه F8 ضمن بوت شدن سیستم اجرا شود.

از اینجا می‌توانید یک فرآیند اتوماتیک را برای رفع ایرادی که باعث از کار افتادن ویندوز شده است اجرا نمایید و با اجرا کردن System Restore پی‌سی را به حالت کار کردن برگردانید، عملیات بازیابی را از کپی پشتیبان قبلی تکمیل کرده یا یک ابزار تشخیص طبی حافظه را برای چک کردن رم از نظر خطا اجرا کنید این اجرا مهم است.

علاوه بر این کارها، باید یک فرمان را که دسترسی به بسیاری از فرامین تشخیص ایراد را می‌دهد اجرا کنید. یکی از مزایای اصلی این سیستم نسبت به فلاپی بوت این است که WRE روی یک سیستم عامل ویندوز نه چندان کامل کهWindows preinstallation environment (WinPE 2.0) نامیده می‌شود، قابل اجراست.