وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سیگار کشیدن پوست را نازک می کند

سیگار کشیدن پوست را نازک می کند
متخصص پوست و زیبایی جین مارش می گوید: پوست یک فرد سیگاری بدلیل گردش خون ضعیف، معمولاً نازک تر است، که باعث خواهد شد نشانه های سالخوردگی قابل مشاهده تر بوده و خطوط و چین و چروک ها پابرجاتر شوند.

با استفاده از تکنیک اولتراسوند برای ارزیابی ضخامت پوست قسمت داخلی بازو، نتایج آشکاری بدست آمد، پوست افراد سیگاری چهار برابر نازک تر از افراد غیر سیگاری بود، حتی در برخی موارد این مقدار به ۴۰ درصد می رسید!

سیگار کشیدن می تواند شکل بدنتان را تغییر دهد

اگر حفظ تناسب اندام برایتان همچین کار سختی هم نباشد، باید بدانید که سیگار کشیدن می تواند باعث عدم تعادل در هورمون های زنانه شود، که منجر به تغییر شکل بدنتان خواهد شد و همه ی زحماتتان را به باد می دهد. ممکن است شنیده باشید که سیگاری ها معمولاً لاغرتر از افراد غیر سیگاری هستند.

هرچند سیگار کشیدن بر سیستم غدد مترشحه داخلی تأثیر می گذارند و شکل بدن دستخوش تغییر می شود، ولیکن باعث افزایش نسبت دور کمر به دور باسن نیز خواهد شد خیلی دردناک است.

بنابراین، به جهت سیگار کشیدن و ایجاد تغییرات در هورمون ها به رغم وزن کمتر، سیگاری ها تمایل به داشتن شکم چاق و پاهای لاغر هستند. در نتیجه این اتفاقات، افراد سیگاری میزان نرمالی از چربی را بصورت غیر نرمال ذخیره می کنند، که باعث خواهد شد بدنشان شکل سیب شود!