وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

درخواست عجیب خاخام یهودی از زنان(خنده داره)

درخواست عجیب خاخام یهودی از زنان(خنده داره)

یك خاخام صهیونیست در اجتماع هزاران زن در سرزمین‌های اشغالی در مراسمی مذهبی از آنها درخواست كرد كه دست كم 12فرزند به دنیا بیاورند.

به گزارش فارس، دیوید باتزری، كه یكی از خاخام‌های مطرح اسرائیل است در اجتماع هزاران زن صهیونیست در یك مراسم مذهبی از آنها درخواست كرد كه دست‌كم 12 فرزند به دنیا بیاورند و از اقدامات جلوگیری از بارداری استفاده نكنند و حتی بعد از 40سالگی نیز برای به دنیا آوردن فرزند تلاش كنند.

وی در این اجتماع كه روز پنجشنبه برگزار شد، تصریح كرد: هر دختری كه ازدواج می‌كند باید تلاش كند كه 12 فرزند به دنیا بیاورد.

این خاخام یهودی زنان حاضر در این اجتماع را تشویق كرد كه بر یكدیگر فشار آورند تا بعد از ازدواج، بارداری خود را به تاخیر نیاندازند و بین زایمان‌های خود نیز زیاد فاصله نداشته باشند.
وی درباره موضوع سقط جنین نیز صحبت كرد. دیوید باتزری در ادامه گفت: حتی در سن 40 سالگی و بیشتر نیز به دنیا آوردن بچه ممكن است و این خطرناك نیست.

وی افزود: دكترها دروغگو هستند، آنها را باور نكنید. آنها به شما می‌گویند كه جنین ناسالم است. این حرف آنها تنها برای حفظ خود از عواقب حقوقی است.

این خاخام صهیونیست افزود: گوش دادن به حرف دكترها ممنوع است. زنانی كه با من مشورت داشته‌اند و فرزند خود را سقط نكرده‌اند سالمترین و صحیح‌ترین فرزندان را داشته‌اند.
رشد جمعیت یهودیان در سرزمین‌های اشغالی به یكی از موضوعات نگران‌كننده برای مقامات این رژیم تبدیل شده است.

در حالی كه رشد جمعیت مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی 5 درصد است این نرخ رشد در میان یهودیان سالانه 3درصد است. این موضوع این گمانه‌زنی را ایجاد كرده كه تا چندی دیگر تعداد اعراب مسلمان در سرزمین‌های اشغالی بیش از تعداد یهودیان شود.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز