وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ز تولید اپلیکیشن برای iOS

ز تولید اپلیکیشن برای iOS
براساس گزارش بیزنس اینسایدر به ازای هر یک دلاری که از فروش اپلیکیشن‌های پلتفرم iOS عاید برنامه‌نویسان می‌شود، در نقطه مقابل برنامه‌نویسان اندروید 0.19 دلار سود می‌کنند. اختلاف برای اپلیکیشن‌هایی که بصورت up-front (دریافت وجه اپلیکیشن در ابتدا) و اپلیکیشن‌های in-app-purchase (اپلیکیشن‌هایی که صورت رایگان قابل دانلود هستند،
 
اما برای برخورداری از قابلیت‌های بیشتر باید هزینه پرداخت کرد) عرضه می‌شوند، کمتر است، بطوریکه برنامه‌نویسان اندروید به‌ازای یک دلار درآمد توسعه‌دهندگان پلتفرم اپل، 0.43 دلار کسب می‌کنند. در حالی که درآمد کسب شده توسط اپلیکیشن‌های رایگانی که حاوی تبلیغات هستند به‌ازای یک دلار عایدی برای اپلی‌ها، 0.77 دلار نصیب اندرویدی‌ها می‌کند.

اطلاعاتی که از منابع مختلفی جمع‌آوری شده است گویای پیشی گرفتن اندروید در بازار تلفن‌های همراه است، اما پلتفرم اپل توانایی بیشتری در تعامل با کاربران داشته، در نتیجه سود حاصل از آن نیز همچنان بیشتر از اندروید است.در واقع اگر بخواهیم نتیجه این تحقیق را بصورت خلاصه بیان کنیم، کاربران iOS هرچند بسیار کمتر از کاربران اندروید هستند، اما به مراتب بیشتر از کاربران اندروید بابت خرید اپلیکیشن هزینه می‌کنند.

ماه گذشته، نانیگانز، یکی از شرکت‌های تبلیغاتی فعال در فیس‌بوک، با انتشار گزارشی، بازخورد دریافت شده از سوی کاربران پلتفرم اپل را در قبال تبلیغات، 1,800 درصد بیشتر از کاربران اندروید گزارش داد. در حقیقت، سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی تبلیغات در اندروید، نه‌تنها سودی برای سرمایه‌گذاران در بر نداشته ، بلکه منجر به ضرر 10 درصدی نیز شده است.

تحقیقات همیشه این حقیقت را اثبات کرده‌اند که کاربران اپل، از ابزار‌های اپلی خود بیشتر استفاده می‌کنند و در نتیجه تمایل بیشتری برای صرف هزینه در زمینه‌ی خرید محتوای دیجیتال دارند. ابتدای سال جاری میلادی، یکی از تحلیل‌گران در چیتیکا، اعلام کرد که از هر هشت تبلت متصل به اینترنت، هفت عدد آیپد اپل است. همچنین موسسه‌ی آماری فلوری نیز با انتشار گزارشی، میانگین هزینه‌ی صرف شده برای دانلود هر اپلیکیشن توسط کاربران اپل را 19 سنت برآورد کرد، در حالی که کاربران اندروید به‌ازای هر دانلود، 6 سنت خرج می‌کنند.

دنیای اپلیکیشن‌ها تنها حوزه‌ای نیست که سایه‌ی اپل بر آن مستولی است، بلکه آیتونز حدود 67 درصد از خرید‌های انجام شده برای برنامه‌های تلویزیونی، 65 درصد از فیلم‌های سینمایی و 63 درصد از بازار موسیقی را در اختیار دارد بسیار جالب است.