وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

احترام برای هر دونفر معجزه میکند

احترام برای هر دونفر معجزه میکند
با او با نزاکت رفتار کنید: زنان همواره از نمایش‌هایی که حالت تعارف دارند، لذت می‌برند. به او در پوشیدن کت و پالتویش کمک کنید. رفتارهای مودبانه که زوج‌ها معمولا بعد از گذشت مدتی از زندگی مشترکشان دیگر به آنها اهمیتی نمی‌دهند، همواره برای زنان دلچسب و خواستنی است. از این راه می‌توانید عشق و محبت او را بیشتر جلب کنید.

با دوستان او رفتار اجتماعی داشته باشید: زنان معمولا مردانی را دوست دارند که اجتماعی، جذاب و دوست‌داشتنی هستند؛ یعنی کسانی که علاوه بر خودشان، دوستان و خانواده‌شان نیز آنها را تائید کند. بنابراین به هنگام حرف زدن با نزدیکان و دوستان همسرتان، بسیار مودبانه و اجتماعی برخورد کنید. اگر آنها را تحت تاثیر قرار دهید، همسرتان نیز تحت تاثیر شما قرار می‌گیرد و اثری میگذارد.

در را برایش باز کنید: این نوع رفتار را تقریبا تمام خانم‌ها دوست دارند. وقتی که در را برایش باز می‌کنید وقتی که اجازه می‌دهید همیشه او جلوتر از شما وارد جایی شود، او بیش از پیش در درون خود به شما افتخار می‌کند.


نظریات او را جویا شوید: با این کار به او ثابت می‌کنید که چقدر برای نظریاتش ارزش قائل هستید. لازم نیست طوری رفتار کنید که هیچ چیز نمی‌دانید و فردی ناآگاه هستید؛ بلکه با احترام نظر او را بپرسید و بعد شروع به ارزیابی و مقایسه نظر خود با نظر او کنید.

با او صادق باشید: شاید در مورد ازدواج صداقت بهترین سیاست نباشد. قرار نیست، جزئی‌ترین نکات مربوط به گذشته خود را با همسرتان در میان بگذارید. کافی است با همسرتان مودب باشید؛ به او توجه کنید و به احساساتش احترام بگذارید؛ این یعنی صداقت داشتن با او. هیچ لزومی ندارد گذشته خود و او را کنکاش کنید.

با احترام با یکدیگر صحبت کنید: غالبا این‌گونه صحبت کردن با یکدیگر در سال‌های نخست ازدواج و دوران نامزدی شایع است و بعد از گذشت مدتی، کلمات مودبانه و محبت آمیز کم‌کم از بین می‌روند. به یاد داشته باشید که همسرتان نزدیک‌ترین فرد به شماست و باید بیشتر از همه او را عزیز بدارید و با احترام با او برخورد کنید.