وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آفتاب گرفتن هنگام چگونه است؟

آفتاب گرفتن هنگام چگونه است؟
آفتاب گرفتن هنگام بعد از ظهر خطر ابتلا به سرطان پوست را ۵ برابر می‌کند. دانشمندان معتقدند، بهترین زمان برای برنزه شدن هنگام صبح است زیرا در این زمان بدن پروتئین‌هایی تولید می‌کند که می‌تواند آسیب رسیده به پوست در اثر تابش نور خورشید را ترمیم کند. در حقیقت در این زمان تولید این پروتئین بیشترین مقدار را دارد و بهتر از سلول‌های بدن محافظت می‌شود خیلی خوب است.

با گذشت زمان و نزدیک شدن به هنگام شب تولید این پروتئین کمتر می‌شود و دانشمندان معتقدند، ساعت طبیعی بدن وظیفه کنترل این حالت را بر‌عهده دارد. میزان این پروتئین در ساعت ۷ صبح بیشتر از بقیه زمان‌هاست و شاید این ساعت‌ها بهترین زمان برای استفاده از سولاریوم یا استفاده از نور آفتاب باشد.

البته هنوز هم محققان به مردم توصیه می‌کنند، به هیچ وجه سراغ استفاده از تخت‌های برنزه‌کننده یا آفتاب گرفتن با هدف برنزه شدن نروند، زیرا این کار در هر حالتی خطر سرطان پوست را بیشتر می‌کند اما اگر برای برنزه‌شدن تصمیم خود را گرفته‌اید و می‌خواهید تحت هر شرایطی آن را انجام دهید، حداقل اوایل صبح را برای این کار انتخاب کنید. استفاده از اسپری‌های برنزه‌کننده مطمئن‌ترین روش برای تغییر رنگ پوست است.