وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شکایت این کارگردان معروف ایرانی سوژه شد (عکس)

شکایت این کارگردان معروف ایرانی سوژه شد (عکس)
داریوش مهرجویی گفت از بیمارستانی که خواهرش ژیلا مهرجویی در آن بستری بود و پزشک معالجش در محاکم قضایی شکایت خواهد کرد.به گزارش ایران ناز، این کارگردان سینمای ایران که به‌شدت از درگذشت خواهرش متاثر است، گفت: «خواهرم مشکلش طوری نبود که حتما عمل شود، اما پزشک معالج برای اینکه پول خودش را بگیرد، این کار را کرد.»
 
شکایت این کارگردان معروف ایرانی سوژه شد (عکس)

مهرجویی ادامه داد: «ژیلا می‌توانست سال‌ها زندگی کند و به مرگ طبیعی از دنیا برود، اما متاسفانه عملش کردند و چند روز پس از عمل هم در همان بیمارستان ساعت ۶ صبح کسی حواسش به او نبوده است و دچار افت فشار می‌شود و از دنیا می‌رود. به همین دلیل من به خاطر سهل‌انگاری دکتر جراح قلب و بیمارستان از آن‌ها به دادگاه شکایت خواهم کرد.»

مهرجویی در مراسم یادبود خواهرش ژیلا مهرجویی طراح صحنه و لباس سینمای ایران هم به‌شدت از وضعیت آلودگی هوا شکایت کرد و گفت: «آلودگی هوا همه را دارد می‌کشد. رئیس محیط زیست این مملکت باید به ما جواب بدهد نه اینکه فقط حرف بزند. شهردار عزیز کاری بکن همه دارند می‌میرند.»ژیلا مهرجویی طراح صحنه و لباس سینمای ایران به‌ تازگی بر اثر افت فشار پس از عمل جراحی قلب در یکی از بیمارستان‌های تهران از دنیا رفت خیلی بد بود.