وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کار بی شرمانه این خواستگار قلابی با دختران (عکس)

کار بی شرمانه این خواستگار قلابی با دختران (عکس)
 مردی که به بهانه دوستی یا خواستگاری از دختران جوان، آنها را فریب داده و پس از بی‌هوش کردن آنان با نوشیدنی مسموم، طلا و پول‌هایشان را سرقت می‌کرد، از سوی ماموران کلانتری 103 گاندی تهران دستگیر شد.به گزارش ایران ناز، سرهنگ مرتضی گودرزی، رئیس کلانتری 103 گاندی تهران در این باره گفت: هشتم آذر امسال زنی با حضور در کلانتری، از مردی به اتهام بی هوش کردن وی و سرقت اموالش شکایت کرد.
 
کار بی شرمانه این خواستگار قلابی با دختران (عکس)

در تحقیق از شاکی معلوم شد، چند روز پیش مردی در تماس تلفنی ، از وی اجازه می خواهد تا همراه خانواده اش به خواستگاری دخترش بیاید، اما شاکی به دلیل این که شوهرش در سفر بوده، از او می خواهد تا بازگشت شوهرش منتظر بماند. در مرحله بعدی مشخص شد، مرد خواستگار اصرار می کند حداقل او را ببیند و درباره دخترش با وی صحبت کند.

گودرزی گفت: در ادامه، شاکی به ملاقات مرد خواستگار در یکی از بوستان های شمال تهران می رود که همان جا مرد جوان آبمیوه ای به او تعارف می کند و او روز بعد در بیمارستان در حالی به هوش می آید که متوجه می شود طلاهایش به ارزش 11 میلیون تومان همراه یک میلیون و 800 هزار تومان پولش سرقت شده است.

رئیس کلانتری 103 گاندی تهران یادآور شد: با تشکیل پرونده و چهره نگاری رایانه ای از متهم فراری، جستجو برای دستگیری وی آغاز شد تا این که دو روز پیش ماموران کلانتری هنگام گشتزنی در یکی از بوستان های شمالی تهران متوجه شدند مردی که در نیمکت پارک کنار یک دختر جوان نشسته، شباهت بسیاری به همان سارقی دارد که پلیس در تعقیبش است؛ بنابراین متهم را همراه دختری که با او گفت وگو می کرد، دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کردند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در تحقیق از دختر جوان معلوم شد چند روز است با پسر جوان که خود را مهندس معرفی می کرده، آشنا شده و مرد جوان از وی خواستگاری کرده و روز حادثه نیز به دعوت او به پارک آمده بوده تا در این باره با هم گفت وگو کنند و از سارق بودن او اطلاعی ندارد.

وی یادآور شد: متهم همچنان اظهارات ضدونقیض بیان می کرد تا سرانجام روز گذشته به جرمش اعتراف و عنوان کرد با شناسایی دختران جوان و خانواده هایشان که وضع مالی خوبی داشتند، به بهانه خواستگاری آنها را فریب می دادم و با دعوت دختران جوان یا مادرانشان به بوستان های شهر،
 
آنها را با نوشیدنی مسموم بی هوش و پول، طلا و اموال قیمتی شان را سرقت کرده و متواری می شدم. قصد داشتم این دختر جوان را هم بی هوش و اموالش را سرقت کنم که دستگیر شدم. بنا بر این گزارش، با اعتراف متهم به سرقت های سریالی، وی برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.