وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زمان و چگونگی سید بندی در جام جهانی

زمان و چگونگی سید بندی در جام جهانی
زمان قرعه‌کشی ؟

۳۲ کشور حاضر در جام جهانی پس از این مراسم از سرنوشت گروه‌هایشان با خبر خواهند شد. تنها ۱۹۴ روز تا جام جهانی مانده و تمرکز دنیای فوتبال دارد به سمت این جام می‌رود. مربیان تیم‌های ملی بسیار دوست دارند ببینند چه رقبایی در جام جهانی خواهند داشت.این قرعه‌کشی جمعه بعد در کاستا د سائوییپه در ایالت باهیا در برزیل انجام می‌شود که محلی برای گذراندن تعطیلات است.

 
برنامه در ساعت ۱۳:۰۰ به وقت محلی (۲۰:۳۰ به وقت تهران) انجام می‌شود. فرناندو لیما و رودریگو هیلبرت، بازیگران برزیلی مجری مراسم خواهند بود و هنرمندانی مانند مارگارت منزس، اولودوم، آلسیون و امیسیدا هم در آن حضور خواهند داشت.همچنین کافو، فابیو کاناوارو، ماریو کمپس، لوتار ماتئوس، زین‌الدین زیدان و جف هرست هم کار قرعه‌کشی را انجام خواهند داد خیلی خوب است.

خود جام جهانی چه زمانی است؟

تورنمنت سال بعد در ۱۲ ژوئن در سائوپائولو برگزار می‌شود و مشخصا برزیل در دیدار افتتاحیه حضور خواهد داشت.مرحله گروهی در ۲۶ ژوئن به پایان می‌رسد. در این روز دو بازی آخر گروه H انجام خواهد شد.اولین دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی دو روز بعد در بلو هوریزونته و ریو دوژانیرو برگزار می‌شود. این دور در ۱ جولای به پایان می‌رسد.یک‌چهارم نهایی در چهارم و پنجم جولای خواهد بود و نیمه‌نهایی‌ها در ۸ و ۹ جولای.قهرمان جام جهانی ۱۳ جولای مشخص می‌گردد.

کدام کشور در کدام گلدان است؟

هفت تیم برتر رنکینگ فیفا از رده‌بندی اکتبر (اسپانیا، آلمان، آرژانتین، کلمبیا، بلژیک، اروگوئه و سوییس) به علاوه برزیل همه در گلدان ۱ قرار خواهند گرفت.گلدان ۲ از چهار تیم آمریکای شمالی (آمریکا، مکزیک، کاستاریکا و هندوراس) به همراه چهار تیم آسیا (ژاپن، ایران، کره جنوبی و استرالیا) تشکیل می‌شود. گلدان ۳ پنج کشور آفریقایی (ساحل عاج، غنا، الجزایر، نیجریه و کامرون)،

 
دو کشور آمریکای جنوبی (شیلی و اکوادور) و پایین‌ترین تیم اروپا در رنکینگ فیفا، یعنی فرانسه را دارد.در نهایت هشت کشور باقی‌مانده اروپایی (هلند، ایتالیا، انگلیس، پرتغال، یونان، بوسنی-هرزگووین، کرواسی و روسیه) به گلدان ۴ می‌روند.باید گفت که حداکثر دو تیم از اروپا در هر گروه قرار خواهند گرفت.