وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کار باورنکردنی این پادشاه همه را متعجب کرد (عکس)

کار باورنکردنی این پادشاه همه را متعجب کرد (عکس)
به گزارش ایران ناز ؛ "العنود الفایز" همسر سابق "عبدالله بن عبدالعزیز"، پادشاه عربستان سعودی فاش کرد که عبد الله به دلیل درخواست طلاق همسرش از او دخترانش را 12 سال در حصر خانگی نگه داشت که شنیدن این سخن از همسر سابق پادشاه باعث تعجب بسیاری ها شد.این زن در یک گفت‌ وگوی مطبوعاتی افشا کرد:
 
از "لوران دیُوما"، وزیر امور خارجه فرانسه درخواست کردم تا دخترانم را آزاد کند.العنود الفایز همچنین به تلاش های انجام شده برای سانسور رسانه ای این مساله اشاره کرد و گفت: در آغاز حضورش در لندن دارای دو وکیل انگلیسی و آمریکایی برای رسیدگی به این قضیه بود، اما آنها با پول خریداری شدند و سپس این مساله سانسور شد.

فایز افزود: مشکل دخترانم یک مشکل انسانی است، نه شخصی. وضعیت سلامت جسمانی و روحی آنها هر روز از بد رو به بدتر است. دو تن از آنها رنج می کشند و دو تن دیگر در انزوای کامل زندگی می کنند و در کشوری که زن از برعهده گرفتن مسئولیت هایش منع می شود،
 
کسی مسئولیت آنها را بر عهده نمی گیرد.
همسر سابق پادشاه سعودی در ادامه این گفت وگوی مطبوعاتی خود، گفت: دوست نداشتم این موضوع را رسانه ای کنم، اما 12 سال گذشت و ما در برابر ظلم و ستم صبر و تحمل کردیم، ظلمی که از سوی نزدیک ترین افراد مثل پدر و عموها بر من و دخترانم وارد شد تا جایی که دخترانم نمی توانند ازدواج کنند و تشکیل خانواده دهند و این موضوعی است که باعث نگرانی من شده است.
 
کار باورنکردنی این پادشاه همه را متعجب کرد (عکس)

فایز ادامه داد: ما 12 سال صبر کردیم و گفتیم شاید حکمتی در این امر باشد و همه امور به مروز زمان حل شوند و دل آنها به حال ما به رحم آید، اما اکنون تصور می کنم که چیزی تحت عنوان انسانیت در وجود خاندان سعودی و ملک عبد الله نیست.وی افزود:
 
من از طریق لوران دیوما وکیلم برای سازمان ملل و سازمان حقوق بشر نامه فرستادم، اما تاکنون جوابی به ما داده نشده است. اما مساله ای که دوست دارم آن شفاف سازی کنم، این است که مشکل دخترانم شخصی نیست، بلکه قضیه ای انسانی است و آیا چون آنها دختران ملک عبدالله هستند، باید مشکل‌شان شخصی تلقی شود و نباید به مشکلات‌شان رسیدگی شود؟

همسر سابق پادشاه عربستان سعودی در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید: گفته می شود که عربستان دو توافقنامه بین المللی مربوط به سازمان ملل یعنی اعلامیه جهانی حقوق بشر و توافقنامه غلبه بر تمامی اشکال تبعیض علیه زنان را امضا کرده است، اما قضیه در خصوص شما اعمال نمی شود و آیا شما فکر نمی کنید.
 
که شما نمونه زنده برخورد خاندان حاکم بر عربستان با زنان در این کشور باشید و به نظر شما قرار دادن چهار دخترتان در حصر خانگی چه معنا و مفهومی دارد، گفت: از نظر من جامعه بین المللی تحت سلطه پول قرار دارد، چون این جامعه به عینه مشاهده می کند که خاندان سعودی به این توافقنامه که آن را هم امضا کرده، عمل نمی کند، اما در قبال آن سکوت و چشم‌پوشی می‌کند نظر شما در این باره چیست.