وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مشغول راه‌اندازی کسب و کاری هستید؟

مشغول راه‌اندازی کسب و کاری هستید؟
اراده بیشتر

حتی اگر شما آدم سحرخیزی نباشید، اما اراده و عزم بیشتری نسبت به بقیه روز خواهید داشت. اراده انسان‌ها با درگیر شدن در روزمرگی، برخورد با دیگران، ماندن در ترافیک، تصمیم‌گیری‌ و سایر مشغولیت‌های روزانه تحلیل می‌رود.

ساختن روز مفرح و پرثمر

اگر تا به حال شما دیر از خواب برخاسته باشید و نهار کودکتان را فراموش کرده باشید به او بدهید، حتما معنی خراب شدن یک روز را درک کرده‌اید. زود از خواب برخاستن به شما اجازه می‌دهد برای کل روز خود برنامه‌ریزی داشته باشید و روز شاد و پرثمرتری داشته باشید.نمی‌توانید صبح زود از خواب برخیزید، چند راهکار ساده به کمک شما می‌آیند:

شب دیر نخوابید

دلیل اصلی دیر برخاستن از خواب، بیدار ماندن در طول شب است. کارهای خود را به شب معوق نکنید و از تمام ساعات روز خود بهره ببرید.

برنامه‌ریزی کنید

به این فکر کنید که اگر ساعات بیشتری در روز داشتید چه کاری انجام می‌دادید. ورزش می‌کردید؟ مطالعه می‌کردید؟ تمام کارهایی را که دوست دارید در طول روز انجام دهید را روی کاغذ بیاورید و به آن‌ها عمل کنید. اگر می‌خواهید صبح به پیاده‌روی بروید، شب قبل لباس‌های ورزشی و حتی صبحانه خود را آماده کنید و به سحرخیز بودن، به چشم تنبیه نگاه نکنید.

به خود فرصت دهید

برای اینکه خود را به عادات خوب مانند سحرخیز بودن عادت دهید، به خود مهلت دهید. در ابتدا کافی است روزانه ۱۰ دقیقه زودتر از روز قبل برخیزید و همچنین ۱۰ دقیقه زودتر از شب قبل به رختخواب بروید تا بدن شما بطور خودکار، به این تغییرات عادت کند. اگر سریعا خواستار ایجاد کردن تغییر باشید، سریعتر نیز تسلیم خواهید شد و به روال قبل بازخواهید گشت خیلی خوب میشود.