وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زمان به چشم یک سرمایه گذار

زمان به چشم یک سرمایه گذار
 مزایای مدیریت زمان به چشم یک سرمایه گذار تفکر به شیوه سرمایه گذاری به شما کمک خواهد کرد تا زمانتان را هوشمندانه استفاده کنید، می توان به صورت خلاصه به فواید این سبک از مدیریت زمان اینگونه اشاره کرد:

شما مراقبید تا زمان را هدر ندهید. یک سرمایه گذار خوب همیشه مراقب این موضوع است تا هزینه های اضافی را کاهش دهد و از به هدر رفتن پول جلوگیری کند. وارن بافِت یکی از سرمایه گذاران موفق آمریکایی می گوید: «پولتان را از دست ندهید.» در واقع در مقایسه با زمان بهتر است بگوییم که زمان را هدر ندهید.

شما می خواهید بازگشت سرمایه گذاریتان حداکثر باشد. از دید یک سرمایه گذار، شما می خواهید با سرمایه گذاری در یک موضوع میزان بیشتری سود ببرید. در مورد زمان هم همینطور است و شما دقیقا جایی سرمایه گذاری می کنید که بیشترین سود را برای شما خواهد داشت.

شما منتظر بازگشت می مانید. اگر امروز مبلغی را سرمایه گذاری کنید، توقع ندارید که از فردا بتوانید به رشد سرمایه خود فکر کنید. این سرمایه برای سود دهی به زمان نیاز دارد. در مورد «زمان» هم همینگونه است و برای به سود رسیدن سرمایه گذاری زمانی شما، وقت کافی نیاز است و باید منتظر ماند.

نتیجه می تواند شگفت آور باشد. اگر مقدار کمی پول در هدف خاصی سرمایه گذاری شود، می تواند به انباشتی از پول بعد از چند سال تبدیل شود، مهم این است که چگونه و به چه میزان و در چه زمانی این سرمایه گذاری انجام شود. حال در مورد زمان هم این مورد صادق است و ممکن است امروز سرمایه گذاری کوچکی را انجام می دهید، اما نتیجه ممکن است در طی سالها بسیار بزرگ باشد و بزرگ می شود.