وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چی از خودکشی دست جمعی میدونی؟ (طنز)

چی از خودکشی دست جمعی میدونی؟ (طنز)
جمشید پژویان، رئیس شورای رقابت در همایش «طرح‌ هدفمند کردن یارانه‌ها با ابعاد هزینه‌های ناشی از طرح (تورم و بیکاری‌) و ارائه راهکارهایی به منظور جبران آن» که از سوی بسیج دانشجویی در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه برگزار شد، سخنرانی کرد.

1- خیلی دوست دارم پوستر این همایش را ببینم تا بفهمم اسم همایش را چطوری داخل یک پوستر جای داده‌اند: «همایش طرح هدفمند کردن یارانه‌ها با ابعاد هزینه‌های ناشی از طرح (تورم و بیکاری) و ارائه راهکارهایی به منظور جبران آن» آخه اینم شد اسم؟!

2- با این حساب اصلاً چرا این همایش برگزار شده؟ دوستان که در همین نامگذاری تحلیل ونتیجه‌گیری و الباقی قضایا را یکجا انجام داده‌اند.

3-  یکی از دوستان بنده اخیراً اولاددار شده و خیلی برای نامگذاری بچه‌اش وسواس دارد، اگر دوستان بسیج دانشجویی وقت دارند یک تُک پا تشریف بیاورند اسمی برای بچه بگذارند، ممنون می‌شوم.

4- البته احتمالاً نام کودک مزبور، چنین خواهد بود: «جمشید کوچولوی تپل‌مپل پسر آقا‌ مجید و ثریا خانوم که 4 سال پیش ازدواج کردن ولی بچه‌دار نمی‌شدند و سرانجام با تلاش متخصصان داخلی در پژوهشکده رویان بچه‌دار شدند و چه پیرهن آبی گلدار قشنگی هم تن این دسته گل کرده‌اند.»

جمشید پژویان، رئیس شورای رقابت در این همایش در‌خصوص عدم اجرای لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: «چنانچه این طرح اجرا نشود ترجیح می‌دهم خودکشی کنم و ادامه این راه را نبینم.» سپس رو به دانشجویان کرد و گفت: «حتی باید دسته‌جمعی خودکشی کنیم.‌»فرض می‌کنیم طرح مذکور اجرا نشود. حالا ببینیم در مراسم خودکشی دسته‌جمعی در دانشگاه علامه چه می‌گذرد.


جمشید پژویان در حالی که کاسه‌ای به دست گرفته روی سن ایستاده. مشابه این کاسه دست همه دانشجویان حاضر در سالن هم هست، منتها کمی کوچکتر.پژویان: در این لحظه تاریخی همگی از جهان‌ فانی رفته و به جهان باقی می‌شتابیم.یکی از دانشجویان: اجازه استاد! اونایی که توی جلسه نیستن چی؟پژویان: اونام بالاخره به همین راهی که ما می‌رویم می‌روند. حالا کاسه‌ها بالا!یکی دیگر از دانشجویان: استاد بوی اینکه توی کاسه‌اس خیلی بده. نکنه مسموم بشیم؟ چیه؟ شوکرانه؟

پژویان: نه. متأسفانه چون طرح اجرا نشده،‌ شوکران به قدر کافی پیدا نمی‌شه. فقط آقایان اگر سبیل دارن مواظب باشن محتویات کاسه به ریش و سبیلشون مالیده نشه. ریش و سبیلتون بریزه جنازه‌تون بدشکل می‌شه‌ها.همان دانشجو: اجازه آقا مگه چی توشه؟پژویان: اکسیر پاکیزگی تن و جان. دارو. داروی سفر از این دنیایی که دیگه تاب و تحمل ما رو نداره. حالا همه با هم به سلامتی تا ته برین بالا. کسی هم تقلب نکنه. خداحافظ ای جهان بدون طرح هدفمند کردن یارانه‌ها. یک. دو. سه.چهر.پنج.شش

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره