وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قبل از یک جلسه اداری در بعد از ظهر

قبل از یک جلسه اداری در بعد از ظهر
انرژی
نوع و میزان غذایی که مصرف می‌کنید نقش قابل توجهی در سطح انرژی شما در طول روز دارد. آیا می‌دانستید غذاهای چرب و پرکالری شما را بیشتر خسته می‌کنند، زیرا برای هضم به انرژی بیشتری نیاز دارند. برای داشتن هوشیاری کامل در طول روز، سعی کنید غذاهای مناسبی برای خوردن انتخاب کنید. در این مقاله، 12 ماده غذایی بسیار مفید را برای افزایش انرژی به شما معرفی خواهیم کرد خیای عالی است.

_ کربوهیدرات
در چند سال اخیر، نگاه افراد به کربوهیدرات‌ها بسیار منفی شده است. اما واقعیت این است که همه کربوهیدرات‌ها از لحاظ خواص و مضرات مثل هم نیستند. کربوهیدرات انرژی را به شکل گلوکز در اختیار بدن قرار می‌دهد. گلوکز بهترین منبع انرژی برای مغز و سیستم عصبی مرکزی (2 قسمت از مهمترین اعضای بدن)، است. رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات و غلات می‌تواند انرژی روزانه شما را افزایش دهد. کربوهیدرات‌های مفید در میوه، سبزیجات، مانند سیب زمینی شیرین، و غذاهایی که از گندم کامل تهیه می‌شوند، به وفور یافت می‌شود.

برنج قهوه‌ای :
برنج قهوه‌ای سرشار از منیزیم است. منیزیم یک نوع ماده معدنی است که به بدن شما کمک می‌کند پروتئین و کربوهیدرات را به انرژی تبدیل کند. به همین دلیل است که مصرف برنج قهوه‌ای باعث افزایش انرژی شما خواهد شد. برنج قهوه ای از جمله موادی است که می‌توان آن را با انواع گوناگون غذا مصرف کرد. مثلا شما می‌توانید برنج قهوه ای را در کنار پروتئین‌های کم چرب و سبزیجات به عنوان ناهار یا شام مصرف کنید.

سیب زمینی شیرین :
سیب زمینی شیرین سرشار از کربوهیدرات، بتا کاروتن (ویتامین A) و ویتامین C است. تمام این عناصر در کاهش خستگی موثرند. مهم‌ترین نکته در رابطه با این نوع سیب زمینی این است که معمولا کودکان طعم آن را خیلی دوست دارند. به همین دلیل شما می‌توانید پوره سیب زمینی شیرین، یا حتی سرخ شده آن با روغن زیتون را به جای سیب زمینی معمولی در کنار غذا سرو کنید.

عسل :

یک قاشق عسل در واقع یک قوطی نوشابه انرژی‌زای طبیعی است. این شیرینی طبیعی انرژی را به تدریج به ماهیچه‌های شما منتقل می‌کند به همین دلیل مصرف آن بعد از ورزش توصیه شده است. می‌توانید عسل را هر زمان و با هر چیزی از جمله چای مصرف کنید.