وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چین و چروک و کدر شدن پوست

چین و چروک و کدر شدن پوست
چین و چروک و کدر شدن پوست ازجمله موضوعاتی است که شدیداً خانم ها را نگران می کند. اما با مراقبت خوب، داشتن برنامه غذایی سالم و ورزش منظم می توانید این مشکل را چندین سال عقب بیندازید. اول از هر چیز باید استرس را کنار گذاشته و همیشه شاد و خوشحال باشید. با رعایت رهنمودهای تاثیر شگرفی بر روی پوست و سلامتیتان مشاهده خواهید کرد.

* صورتتان را با آب ولرم بشویید، با یک حوله زبر خشک کنید و شب ها ترکیبی از کرم شیر و چند قطره لیمو روی آن بمالید تا کاملاً جذب پوست شود. بعد از نیم ساعت آن را بشویید. با 20-15 روز استفاده منظم، خواهید دید که بسیاری از چین و چروک ها برطرف شده و لکه های تیرو روی پوستتان هم کمتر می شود.* پوست صورتتان را به آرامی با روغن زیتون ماساژ دهید. روغن زیتون هم یک درمان طبیعی بسیار عالی برای چین و چروک است.

* آب سرد در جلوگیری از چین و چروک موثر است. پوست صورتتان را بلافاصله بعد از شستن خشک نکنید. درعوض با دستتان روی آن بمالید تا کمی از آب جذب پوست شود.* برای دو هفته روزی یک لیوان آب هویج بخورید عالی است.

* یک تکه پاپایا (انبه هندی) برداشته و روی پوستتان بمالید. بعد صورتتان را بشویید. استفاده روزانه از این میوه روی پوست چین و چروک را از بین برده و پوست صورتتان را روشن تر می کند. روی گردنتان هم بمالید و ماساژ دهید. اینکار پوست گردنتان را روشن کرده و چینو چروک های آن را از بین می برد.

* یک تکه خیار در اطراف چشمها و پیشانی قرار داده و دراز بکشید. دو هفته اینکار را انجام دهید و خواهید دید که چین و چروک های چشم و پیشانی از بین می روند.* روی صورتتان آب لیمو بمالید. پوست لیمو را روی صورتتان بکشید. لیمو پوستتان را زیبا و نرم می کند.

* برخلاف جهت چین و چروک ها پوستتان را ماساژ دهید. پیشانی را از پایین به بالا و به سمت کناره های صورت ماساژ دهید.* در رژیم غذاییتان به میزان زیاد از سبزیجات و میوه ها استفاده کنید.* از استرس و فشارهای روحی دوری کنید. سعی کنید همیشه خودتان را سرگرم نگه دارید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره