وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

60 درصد شركت‌ها از ویندوز 7 اجتناب می‌كنند

طبق جدیدترین بررسی، از هر 10 شركت شش شركت قصد دارند به‌منظور صرفه‌جویی یا به دلیل نگرانی در مورد سازگاری با برنامه‌های فعلی‌شان، از خرید سیستم عامل جدید ویندوز 7 مایكروسافت اجتناب كنند.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ویندوز 7 در 22 ماه اكتبر منتشر می‌شود اما پیش از این برخلاف نسخه ناامید كننده ویندوز ویستا بازبینی‌های خوبی كسب كرده است.

بسیاری از بیش از هزار شركتی كه به نظرسنجی ScriptLogic پاسخ دادند اعلام كردند آن‌ها با انجام ندادن به‌روزرسانی نرم افزاری صرفه‌جویی كرده‌اند و منابع لازم برای به‌كارگیری جدیدترین سیستم عامل مایكروسافت را ندارند.

طبق نظرسنجی ScriptLogic كه به شركت‌ها برای مدیریت شبكه‌های مبتنی بر ویندوز كمك می‌كند، بسیاری از شركت‌ها حاضر نشدند ویندوز ویستا را به دلیل بی‌ثباتی به‌كار بگیرند. به عنوان مثال سازنده تراشه اینتل كه شریك قدیمی مایكروسافت در تولید رایانه‌های شخصی است همچنان از ویندوز قدیمی اكس پی استفاده می‌كند.

بر اساس یافته‌های این نظرسنجی، حدود 60 درصد از شركت‌ها قصد ندارند ویندوز 7 را به‌كار بگیرند؛ 34 درصد تا پایان سال 2010 استفاده از آن را آغاز می‌كنند و تنها 5.4 درصد تا پایان سال 2009 به‌كارگیری آن را شروع می‌كنند.

42 درصد از شركت‌های مورد بررسی بزرگ‌ترین دلیل اجتناب از ویندوز 7 را فقدان زمان و منابع اعلام كردند در حالی كه 39 درصد دیگر از سازگاری ویندوز 7 با برنامه‌های مورد استفاده‌شان ابراز نگرانی كرده‌اند.


 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز