وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هوس برگر نمی کنی ؟ جدی جواب بده

هوس برگر نمی کنی ؟ جدی جواب بده
من زیاد گوشت قرمز نمی خورم.اما هرچند وقت یکبار برگر درست می کنم.من گوشت طبیعی چرخ کرده و بدون چربی می خرم که هورمون و آنتی بیوتیک ندارد و تکه های خیلی نازک درست می کنم . جدا جدا آنها را می پیچم و فریز می کنم.بعد از آب شدن یخ آن در یخچال،ظرف چند دقیقه می پزد.

سینما که می روی چی می خوری ؟یک بطری آب و یک بسته شکلات استیل می آورم که طعم شیر کاکائو می دهد اما مواد مغذی آن از هرچیز دیگری که در تئاتر و سینما پیدا می شود بهتر است.حاوی 16 گرم پروتئین ، 19 گرم کربوهیدرات ، 5/8 گرم چربی است.خیلی راحت می توانید آن را با خودتان جایی ببرید . 15 دلار هم پس انداز میکنید و می توانید با خیال راحت فیلمتان را تماشا کنید .

در فرودگاه چطور؟من زیاد با هواپیما سفر می کنم و افراد زیادی را می بینم که در پایانه های فرودگاه با اشتها یک پیتزای کامل را به تنهایی می خورند،بعد هم هنگام پرواز سنگین می شوند.من اینطور نیستم.من یک تکه نان تست و یکی دو تا برش میوه با خودم برمی دارم و همیشه یک بطری آب با خودم می آورم که آب بدنم تمام نشود. اگر اینطوری برنامه ریزی کنید ، دیگر لازم نیست به سمت بو و برنگ های مختلف پایانه ها بروید .

چیزهای خاص و عجیب و غریب در یخچال شما هست ؟عجیب و غریب نه اما شاید چیزهای غیرمنتظره ای وجود داشته باشد.مثلاً من 6 یا 8 تا سینه مرغ بدون استخوان را سوخاری می کنم و می پزم.بعد آنها را جدا جدا داخل پاکت در یخچال نگهداری می کنم . با این روش همیشه مرغ آماده برای سالاد یا ساندویچ دارم.گاهی یکی از آنها را برمی دارم و توی ماشین می خورم

از مکمل هم استفاده می کنید ؟ کدام نوع آن و چه موقع ؟من هر روز مولتی ویتامین ، پروتئین آب پنیر و گلوتامین می خورم.علاوه بر آن مکمل هایی مانند کراتین و کو آنزیم – کیو 10 را هم دور می زنم . دور زدن چیست ؟این که چی باشد مهم است.من معتقدم دور زدن بدن را قادر می کند تا از مکمل استفاده ی موثرتری ببرد به خصوص هنگامیکه به سیستم بدنتان اجازه می دهید تا بین دوره های مصرف تجدید قوا کند.مثلاً،اگر دارم یک دوره کراتین مصرف می کنم شاید 3 ماه ادامه بدهم و 3 ماه کنار بگذارم . این کار می تواند محرک باشد. اولین بار که کو آنزیم –

 
کیو 10 مصرف کردم احساس می کردم یک انرژی اعجاب انگیز در طول 3 روز اول مصرف آن در بدنم وول می خورد . پس از چند ماه این احساس کمتر شد و تصمیم گرفتم یک استراحتی به خودم بدهم .وقتی دوباره مصرف آن را شروع کردم دوباره همان احساس وول خوردن انرژی را در بدن خود داشتم .من فهمیده ام که مصرف دوره ای این مکمل ها اگر هر 2 ماه یکبار باشد موثرترین آن خواهد بود.اما مولتی ویتامین،پروتئین آب پنیر و گلو تامین استثناء هستند . مصرف آنها را سال به سال عوض می کنم .
 
آیا برخی از انواع پروتئین های آب پنیر بهتر از بقیه هستند ؟ آیا روشی برای شناخت بهتر طعم آنها سراغ دارید ؟پروتئین مورد علاقه ی من نوع آمریکایی آن است با طعم شکلاتی دوبرابر.من هر بار 25 پوند می خرم . اینستون اینتیک لین هم طعم بسیار خوبی دارد،هم وانیلی آن و هم شکلاتی.آن را با آب قاطی کنید.چون خیلی غلیظ می شود و نمی توانید آن را با نی بنوشید . اگر مال شما نیاز به تغییر طعم دارد دستور غذاهای زیر را امتحان کنید …..
خیلی جالب است

پروتئین آب پنیر شکلاتی

یک دوم فنجان شیر و سویا

1 عدد موز فریز شده

1 قاشق غذاخوری شربت افرا