وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بزرگترین دروغگوی دنیا را بشناسید (عکس)

بزرگترین دروغگوی دنیا را بشناسید (عکس)
 جایزه "دروغ سال 2013" میلادی را به رئیس‌جمهوری آمریکا اعطا کرد.  به نقل از صدای روسیه، وب‌سایت "پولیتی‌فکت" به این خاطر جایزه مذکور را به که وی به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرده و آن‌ها را به حقیقت تبدیل نکرد.
 
 بزرگترین دروغگوی دنیا را بشناسید (عکس)

یکی از مهمترین و خاطره انگیزترین تعهدات اوباما درباره قانون خدمات درمانی بود. اوباما بلافاصله پس از دریافت نامه چهار میلیون آمریکایی مبنی بر اینکه بیمه‌اشان لغو شده است، گفت: اگر برنامه درمانی خودتان را دوست دارید، از آن حمایت کنیدبعدا، اوباما این مساله را رد کرد و کلماتش را تغییر داد و بیانیه دیگری صادر کرد و گفت: تا زمانی که قانون مربوط به خدمات درمانی تصویب نشود، تغییری در خدمات سلامت به وجود نمی‌آید.

رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه‌ خبری ان.بی.سی گفت: ما آنچنان که باید واضح و صریح درباره تغییرات صحبت نکردیم. من هر آنچه را که باید انجام می‌دهم تا مطمئن شوم مردم در موقعیت و شرایط خوبی هستند. من از اینکه باعث شدم مردم آمریکا در این شرایط باشند متاسفم چرا که من این تضمین را به آن‌ها دادم.

بنا بر اعلام وب‌سایت پولیتی‌فکت، نفر دومی که جایزه دروغ سال را گرفته تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس به خاطر اظهارنظرش در کنگره است. فرد دیگر میشل بکمن، جمهوری‌خواه از ایالت مینه‌سوتا است که این جایزه را دریافت کرد و علت آن هم اظهارنظرش درباره نگهداری داده‌های ملی و اسناد محرمانه سلامت آمریکایی‌هاست.