وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بازی موش و گربه علی کریمی با پرسپولیس

قرارداد هم بسته. وقتی رفتم قرارداد ببندم برگه قراردادش را آنجا دیدم.» این ادعای یک ملی‌‌پوش درباره کریمی بود وقتی به استیل‌آذین پیوست. تیم تازه لیگ برتری شده حسین هدایتی که حالا کانون اپوزیسیون پرسپولیس شده است غیر از حسین کعبی، میثم منیعی و غلامرضا رضایی، مدت‌هاست که گفته می‌شود علی کریمی را هم خریده.

این ادعا درحالی مطرح می‌شود که کریمی چندی قبل به ملاقات عباس انصاری‌فرد رفت و با او درباره ماندن در تیم پرطرفدار تهرانی مذاکره کرد. به رغم این گپ نسبتاً طولانی اما او برگه‌ای را برای ماندن در تیم محبوب پایتخت امضا نکرد. او مدت‌هاست با پرسپولیس و مدیرش بازی می‌کند. کریمی در همان روزهای نخست بازگشت حاج‌عباس به تیم، حمله لفظی شدیدی را به مدیر تیم داشت. با این وجود پس از مسائلی که در سئول و داستان بستن دستبندهای سبز به راه انداخت، او اعلام کرد اولویتش بر ماندن در پرسپولیس است.

این طفره رفتن‌های پیاپی کریمی باعث شده تا هر روز قصه ماندنش در جمع بازیکنان پرسپولیس کمرنگ‌تر باشد. کریمی البته آخرین بار گفته بود: «باید به پیشنهاد ارائه شده از سوی انصاری‌فرد فکر کنم. پرسپولیس خانه من است اما این حقیقت دارد که از تیم استیل‌آذین پیشنهاد دارم.»کریمی و هدایتی دوستانی صمیمی هستند و سال قبل این دوستی بارها به رخ مدیر تیم کشیده شد. حالا هم اصلاً عجیب نیست که وقتی یک بازیکن جدید برای بستن قرارداد به جمع مدیران باشگاه استیل‌آذین رفت با صحنه‌ای عجیب روبه‌رو شود؛ «می‌خواستم سر مبلغ چانه بزنم که از لای قراردادهای داخلی برگه‌ای را بیرون آوردند. قرارداد مربوط به علی کریمی بود. با چشم خودم دیدم. رقمش را دیدم و خودم به حرمت علی‌آقا 80 میلیون کمتر از او برای یک سال خواستم. آنها هم بلافاصله پذیرفتند، اصلاً هم چانه نزدند.»

کریمی که دل خوشی از انصاری‌فرد ندارد تنها از دلخوری هواداران می‌ترسد. اگرچه ماجرای قرارداد داخلی با استیل‌آذین حقیقت هم داشته باشد تا به حال به دلیل گذشت زمان اعتبار قانونی ندارد اما درباره جادوگر این حرف را همه پذیرفته‌اند که اگر کریمی قولی به کسی بدهد هیچ گاه زیر پایش نمی‌گذارد. با این وجود او می‌خواهد اینگونه زمان بخرد و در نهایت همه را قانع کند این تعلل از سوی باشگاه بود که حاضر نشد شرایط ستاره تیمش را بپذیرد و کریمی که حالا محبوب‌ترین یار تیم است با جدایی‌اش قلب هواداری را هم نشکسته باشد.