وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مناسب برای هوای گرم!

ترکیبات رنگی استوایی انتخابی کاملاً مناسب برای اتاق های واقع در آب و هوای گرم و شرجی و فضاهای داخلی بزرگ و نورگیر محسوب می شود. البته این موضوع مانع از به کار بردن این رنگ ها در مکان های دیگر- از آسمانخراش های بلند تا خانه های ویلایی – نمی شود.

مناسب برای هوای گرم!

سبزهای مغزپسته ای، زردهای پرحرارت و صورتی ها و قرمزهای سرزنده و شاداب برای آب و هوایی آفتابی بسیار مناسب اند، زیرا که این رنگ ها ترکیبی هیجان انگیز به وجود می آورند که در هوای گرم و فضاهایی با نور شدید به کار می آیند و عملکرد بسیار بهتری ارائه می دهند. با این حال، آن ها می توانند منابع الهام بسیار خوبی در طراحی دکوراسیون مکان های دور از نواحی استوایی هم باشند.

در هنگام انتخاب رنگ های استوایی مورد نظرتان، سعی کنید به مرداب های گرم و درختان نخل فکر کنید تا بتوانید احساس بودن در چنین فضایی را در خود ایجاد نمایید. اگر محیط طراحی شما پنجره های بزرگ  و چشم انداز 360 درجه ای ندارد، می توانید با اضافه کردن نور زیاد به ترکیب رنگی مورد نظرتان در دکوراسیون، این کمبود را برطرف کنید. این محیط جایی نیست که بخواهیم عناصر آرایه ای را در زیر سایه های تاریک یک نورپردازی رومانتیک پنهان کنیم، بلکه بهتر است محیطی غرق در نور بسازیم. نگران این نباشید که ترکیب رنگی تان بیش از اندازه پرنور شود، زیرا رنگ های تا حد امکان اشباع شده از نظر میزان نور، همان چیزی است که در این طرح می خواهیم به آن برسیم. از رنگمایه های مختلف بر روی هر دیوار استفاده کنید و یا اینکه یک دیوار با نوارهای رنگی مختلف تفکیک کنید. می توان نتیجه گرفت که ترکیب تقریبی پنج یا شش رنگمایه استوایی با بیش ترین غلظت می تواند هر اتاقی را به یک کلبه ی ویلایی ساحلی تبدیل کند.

می توان نتیجه گرفت که ترکیب تقریبی پنج یا شش رنگمایه استوایی با بیش ترین غلظت می تواند هر اتاقی را به یک کلبه ی ویلایی ساحلی تبدیل کند.

 

رنگ های مرکبات

زرد لیمویی، سبز مغزپسته ای و نارنجی، سه رنگ خوراکی خوشمزه و خوش طعم هستند؛ زیرا که این رنگ ها عطر و طعم و مزه ی مرکبات را به یاد ما می آورند. آن ها می توانند در ترکیب های دوتایی یا سه تایی برای طراحی دکوراسیون هر محیطی در کنار هم قرار گیرند و با تأثیر خیره کننده خود، هر اتاقی را به محیطی با طراوت و دلپذیر تبدیل کنند.

رنگ های مرکباتی زرد، سبز و نارنجی ممکن است در غلظت های رنگی مختلف از رنگ های مهتابی خیره کننده تا رنگمایه های سیرتری که هم چنان در مقایسه با دیگر رنگ ها قدرت و انرژی بیشتری دارند، به کار برده شوند. با این رنگ ها شما می توانید طیف گسترده ای از سایه روشن ها (از نارنجی پررنگ تا زرد لیمویی کم رنگ) را داشته باشید که همگی آن ها به دلیل تحرک و سرزندگی ذاتی شان هم چنان درخشان دیده خواهند شد.

هر کدام از این رنگ ها دارای ته مایه ی رنگ زرد هستند که خود جزو درخشان ترین رنگمایه ها محسوب می شود. بر این اساس، قابلیت انعکاسی این رنگ ها فوق العاده بی نظیر می شود.

 

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز