وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ساخت پنجره غبار گیر با تکنولوژی

ساخت پنجره غبار گیر با تکنولوژی
ساخت پنجره غبارگیر با قابلیت جلوگیری از ورود گرد و غبارمبتکر ایرانی موفق به ساخت پنجره غبارگیر چند منظوره جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار به محیط داخل شد.از جمله نوآوری طرح این است که با تغییر در برش شیشه و طراحی سیستم مکانیکی بر روی پنجره، قابلیت جذب گرد و غبار در پنجره را ایجاد می‌کند.از جمله ویژگی‌ها و مزیت‌های این پنجره می‌توان به جذب گرد و غبار در حین باز بودن پنجره، قابلیت تنظیم میزان مبادله هوا، بهینه‌سازی در مصرف انرژی، سادگی در عین دقت و زیبایی و عایق صدا اشاره کرد.

زری‌ نعمت زاده، مجری طرح پنجره غبارگیر چند منظوره با بیان اینکه گرد و غبار پدیده‌ای است که در همه مکان‌ها و اقلیم‌های آب و هوایی وجود دارد و با نفوذ به محیط داخل سبب مشکلات و بیماری گوناگون می‌شود، گفت: در بیشتر اوقات راه نفوذ گرد و غبار به محیط داخل، پنجره‌ها هستند که به منظور مبادله‌ی هوا در ساختمان نصب می‌شوند.بر این اساس پنجره غبارگیر به گونه‌ای طراحی شده است که مانع از ورود گرد و غبار به محیط داخل می‌شود، در حالی که مبادله‌ی هوا صورت می‌پذیرد.

بسیاری از پنجره‌هایی که تا کنون بوده‌اند، در حالی که بسته بوده و هیچ گونه مبادله هوایی صورت نمی‌گرفته باز هم به طور کامل نمی‌توانستند مانع عبور گرد و غبار شوند در حالی که پنجره غبارگیر در عین باز بودن و مبادله هوا، مانع عبور گرد و غبار می‌شود جالب است.


پنجره غبارگیر نسل جدیدی از پنجره‌هاست که از ابتکاری نو بهره برده و علاوه بر این نقاط ضعف دیگر پنجره‌ها را پوشش داده است، این پنجره دارای مزایای ویژه و المان‌های خاص خود است که جدا از کاربرد پنجره، نیازهای دیگر را برطرف می‌کند.
یکی از ویژگی‌های بارز پنجره غبارگیر این است که با بازشدن پنجره هیچ گونه گرد و غباری وارد محیط نمی‌شود و متفاوت‌ترین ویژگی پنجره غبارگیر در این است که ورود و خروج‌ها در فصول مختلف به میزان دلخواه قابل تنظیم است.

برطبق قوانین و ضوابط ساختمان‌سازی، بهینه‌سازی در مصرف انرژی در پنجره غبارگیر رعایت شده است،پنجره غبارگیر دارای تکنولوژی ای است که در عین سادگی، بسیار دقیق می‌باشد و عایق خوبی در برابر صداست.
نعمت‌زاده در خصوص دیگر مزایای این پنجره تصریح کرد: به دلیل انحصاری بودن این طرح در قیمت‌گذاری از ارزش افزوده بالایی برخوردار است، در حالی که قیمت تمام شده آن بر حسب نمونه‌ی ساخته شده با سایر پنجره‌ها تفاوت چشم‌گیری ندارد.