وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جایگزین مدرن کلید منازل را ببینید

جایگزین مدرن کلید منازل را ببینید
برنامه جدید Kwikset Kevo نسخه‌های الکترونیکی کلید‌ها را برای قفل‌های چندگانه بر روی تبلت یا گوشی هوشمند ذخیره می‌کند.با استفاده از این برنامه، هنگامی که کاربری به دفتر کار یا منزلش نزدیک می‌شود، گوشی به صورت بی‌سیم و با استفاده از بلوتوث می‌تواند در را باز کند و حتی نیازی به بیرون آوردن آن از جیب‌ نیست بسیار جالب است.

برنامه ابداعی هم‌اکنون فقط برای ابزار iOS در دسترس است اما شرکت طراح بر روی نسخه‌های اندروید و بلک‌بری نیز مطالعه می‌کنند.برای تبدیل در معمولی به دری که به این برنامه واکنش نشان دهد، کاربران باید قفل‌های جدید را بر روی تمامی درهایی که می‌خواهند به صورت هوشمند باز کنند، نصب کنند.

بهای برنامه Kwikset Kevo به همراه قفل‌های جدید ۱۴۴ پوند گزارش شده است.زمانی که یک در برای این برنامه فعال می‌شود، کاربران می‌توانند کلیدهای الکترونیکی (eKey) را به دوستان و خانواده خود بفرستند و به آن‌ها امکان دسترسی موقت یا دائم به این فناوری را بدهند.به منظور جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، برنامه با استفاده از جی پی اس در می‌یابد که آیا کاربری از پیش در درون ساختمان است یا خیر و هر کاربر منفرد نیز به طور منحصربه‌فرد شناسایی می‌شود.

قفل‌های جدید با یک کلید فیزیکی تجهیز شده‌اند به طوری که کاربران می‌توانند در صورتی که باتری گوشی هوشمندشان تمام شود یا تمایل داشته باشند بدون گوشی از منزل خارج شوند . در را با آن باز کنند.در بسته Kwikset Kevo برای کودکانی که گوشی هوشمند ندارند یا افرادی که دارای ابزار iOS نیستند، فاب‌هایی (Fob) تعبیه شده است.

مقامات شرکت «سازندگان سخت‌افزار و ارتقاء منزل» و مبتکر این برنامه، معتقدند ۷۹ درصد از افراد بین ۱۸ تا ۴۴ ساله برای دست کم ۲۲ ساعت در روز گوشی‌های هوشمندشان را به همراه دارند و دیگر آن که کاربران تمایلی ندارند دسته کلیدشان را هر جایی که می‌روند، با خود به همراه ببرند.

برنامه Kevo با دو باتری AA عمل می‌کند که به ادعای شرکت سازنده، می‌تواند بسته به میزان مصرف، تا یک سال ماندگاری داشته باشد.با ترکیب تلفن‌های همراه‌ موجود و فناوری‌های بلوتوث، در‌های منزل وارد عصر دیجیتالی می‌شوند.