وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تبلت هوآوی از جنس پلاستیک

تبلت هوآوی از جنس پلاستیک
هوآوی از جنس پلاستیک بوده که دور فلزی دارد که آن را جمع و جور نشان می دهد. ضخیم آن ۹٫۹ میلیمتر بوده و ۱۹۸ گرم وزن دارد. سمت راست دگمه روشن و خاموش و ولوم وجود دارد.در قسمت چپ نیز اسلات میکرو اس دی قرار گرفته است.
 
جک هدفون و اسلات میکروسیم قرار گرفته و شارژر میکرویواس بی نیز در پایین دستگاه قرار گرفته است. قاب پشت نرم ساخته شده و به راحتی در دست محکم قرار گرفته و قابل بیرون امدن از بدنه اصلی دستگاه نیست و در آنجا دوربین اصلی دوربین را می توان مشاهده کرد.

اما گلکسی مگا، ۶٫۳ اینچی بوده و از جنس تمام پلاستیک بوده و در دو طرف گوشی فلز به صورت استریپ وجود دارد. ۸ میلیمتر ضخامت داشته و ۱۹۹ گرم وزن دارد. دگمه های نویگیشن و جلو و عقب مانند سایر گوشی های سامسونگ ، طراحی شده و دگمه ولوم در سمت چپ، دگمه روشن و خاموش در سمت راست،جک هدفون در سمت بالا و میکرو یو اس بی در پایین دستگاه قرار گرفته است. قاب پشت پلاستیک شیشه ای بوده و از بدنه اصلی جدا شده و باطری، میکرو اس دی و میکرو سیم از این طریق قابل دسترسی است.

اما سونی اکسپریا زد اورلترا، طراحی فوق العاده زیبا داشته و متالیک بوده و در سه رنگ قابل حصول است. ۶٫۵ میلیمتر ضخامت داشته و وزن آن ۲۱۲ گرم است. در قسمت جلو نمایشگر قرار داشتهو همراه دوربین دوم جلوه می کند.در قسمت راست جک هدفون، میکرو سیم کارت، دگمه آلومینیومی روشن و خاموش و دگمه ولوم قرار داشته و میکرو یو اس بی، در سمت چپ جا گرفته است. قاب پشت قابل درآوردن نیست اما زیبا، و ضد آب طراحی شده است بسیار جالب است.