وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شوهر این خواننده ی مشهور عرب ایرانی است (عکس)

شوهر این خواننده ی مشهور عرب ایرانی است (عکس)
به گزارش ایران ناز:چند سالی از خبر ازدواج یک تاجر ایرانی با " ابرو " خواننده زیبا و جوان ترکیه ای میگذرد. اکنون شنیده میشود " رضا ضراب " که اصالتا ایرانی و دارای تابعیت جمهوری آذربایجان و ترکیه است، به انتقال غیر قانونی پول از طریق یک بانک متعلق به دولت ترکیه و پرداخت رشوه به نزدیکان مقامات دولتی متهم شده است. بعضی از رسانه های ترکیه نوشته اند که به رغم ممنوعیت های ناشی از تحریم‌های بین المللی، او حدود ده میلیارد دلار ، به صورت طلا و پول نقد یا از طریق انتقالات بانکی خارج از ضابطه به ایران منتقل کرده و برای این کار ده‌ها میلیون دلار رشوه پرداخته است. این در حالی است که نام آقای ضراب در فهرست هیچ یک از تحریم های اعمال شده علیه ایران دیده نمی شود.
 
شوهر این خواننده ی مشهور عرب ایرانی است (عکس)

 پلیس ترکیه دیروز سه شنبه ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) در یک اقدام خبرساز بیش از ۵۰ نفر را کلیک در رابطه با فساد بازداشت کرد که یک مقام ارشد بانک دولتی خلق و فرزندان سه وزیر کابینه، از جمله وزیر کشور، در میان آنها بودند.  آقای ضراب تاجری سرشناس از یک خانواده ثروتمند ایرانی است که در ترکیه زندگی می کند و از آنجا که با ابرو گوندش، خواننده سرشناس ترک ازدواج کرده، در افکار عمومی این کشور شناخته شده است.

آقای ضراب در سال ۲۰۱۲ و در جریان توقیف یک محموله طلا که قرار بود به ایران منتقل شود، توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفت. در همین رابطه سایت آینده مدعی شد: این مرد ایرانی الاصل، رضا ضراب است که متهم به پولشویی از مسیر چین و امارات و ایران و ترکیه و روسیه است و طرف ایرانیش هلدینگ سورینت، متعلق به بابک زنجانی است.

این جوان 29 ساله، شوهر "ابروگوندش"، خواننده و رقاصه 38 ساله ترکیه ای است و جالب آن که ادعا شده دو آقازاده ترک، یعنی پسر وزیر اقتصاد و پسر وزیر کشور ترکیه نیز در این پرونده متهم هستند.سال گذشته سایت «بازتاب» عکس هایی از هواپیمایی در ترکیه منتشر کرد که مربوط به انتقال چمدان هایی طلا از ایران به ترکیه از سوی بابک زنجانی بود. اکنون روزنامه حریت ترکیه مدعی شده
 
که این طلاها متعلق به رضا ضراب بوده و با پرداخت یک و نیم میلیون دلار به سیاسیون ترکیه با جعل سند آزاد شده است.وی با اتهاماتی از قبیل پولشویی، نقل و انتقال غیرقانونی مقادیر زیادی پول از ایران به ترکیه، قاچاق شمش طلا، تهیه مدارک جعلی و ارتشاء مواجه است.این شخص که پس از کسب تابعیت ترکیه، نام خانوادگی خود را تغییر داده متهم است در انتقال 87 میلیارد یورو پول از ایران به ترکیه از طریق شرکت هایش که در فاصله سال های 2009 تا 2012 تاسیس شده اند، دست داشته است.