وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تعیین جنسیت قطعی کودکان

تعیین جنسیت قطعی کودکان
● تعیین جنسیت چگونه امکان پذیر است؟روش تغذیه ای و مصرف داروهای تنظیم کننده، زمان بندی، روش های نزدیکی، تغییر pH محیط واژن، تشخیص براساس سن مادر و ماه بارداری.

• روش تغذیه ای:تغذیه نقش اساسی در تعیین جنسیت دارد زیرا موادغذایی ارتباط مستقیمی با کاهش یا افزایش pH رحم دارند. موادغذایی حاوی سدیم، فسفر، آهن، پتاسیم و روی نظیر ماهی، پرتقال، سیب، هویج، برنج و اسفناج باعث پایین آمدن pH می شوند بنابراین مصرف آنها حدودا چند روز قبل از آمیزش، نقش مفیدی در پسر شدن جنین خواهد داشت. برعکس مصرف خوراکی هایی که حاوی کلسیم، منیزیم و مس هستند مثل لبنیات، کلم، قارچ، نخود سبز، لوبیاسبز و جو میزان pH رحم را افزایش می دهد و باعث تولد نوزاد دختر می شود. این رژیم حتما باید زیر نظر پزشک و مراقبت های خاص و با مقادیر معین انجام شود و انجام خودسرانه آن به هیچ وجه توصیه نمی شود.

• زمان بندی روابط زناشویی:برای استفاده از روش زمان بندی کافی است نگاهی به خصوصیات تخمک (X) و دو نوع اسپرم حاوی کروموزوم های X وY در آقایان بیندازیم. می دانیم که خانم ها هر ماه در اواسط سیکل ماهانه خود یک یا چند تخمک که از نظر کروموزومی فقط X هستند، تولید می کنند و در مقابل آقایان دو نوع اسپرم حاوی کروموزوم های جنسی X و Y دارند. درواقع این مرد است که جنسیت سلول تخم را تعیین می کند

 
و اگر تخمکی که حاوی کروموزوم جنسی X است، با اسپرم حاوی کروموزوم جنسی Y لقاح یابد، سلول تخم مذکر می شود و اگر تخمکX با اسپرم حاوی X لقاح یابد سلول تخم مونث می شود. تخمک، یک سلول درشت است که حدود ۱/۰ میلی متر قطر دارد و با چشم غیرمسلح هم قابل مشاهده است. حرکت آن بسیار کم و سنگین است و حدود ?? ساعت می تواند در شرایط رحم زنده بماند. اسپرمY کوچک تر، فرزتر و با سرعت بیشتری است و دم بلندتری دارد ولی طول عمر آن کوتاه تر و بسیار کم جان تر و ضعیف تر است.

اما تعداد اسپرم های این نوع بسیار بیشتر از اسپرم هایX است و این ضعف آنها را جبران می کند و باعث یکسان شدن تعداد موالید دختر و پسر می شود. بهتر است همین جا واقعیتی را بیان کنیم برای گفته قدیمی ها که به خانم ها می گفتند ضعیفه، در واقع با این توضیحات علمی باید به آقایان بگویند ضعیفه، زیرا جنس مردها اصولا از نظر علم ژنتیک، شکننده تر و آسیب پذیرتر از جنس زن است. حتی در جانوران هم همین طور است!

• تعیین زمان تخمک گذاری چگونه است:یکی از مهم ترین نکات در تعیین جنسیت، تعیین زمان تخمک گذاری است و اگر نزدیکی در حوالی زمان تخمک گذاری انجام شود، فرزند پسر خواهد بود زیرا در زمان تخمک گذاری، ترشحات دهانه رحم از همیشه قلیایی تر و رقیق تر و ارتجاع پذیرتر است و حرکت اسپرم هایY را بسیار سهل و آسان می کند .