وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مدفون كردن این جسد وحشتناک در حمام (عکس)

مدفون كردن این جسد وحشتناک در حمام (عکس)
به گزارش ایران ناز:مردی كه متهم است در پی درگیری با شوهر خواهرش او را به قتل رسانده و جسدش را به آتش كشیده است در جلسه محاكمه جزییات این جنایت خانوادگی را شرح داد و گفت ابتدا جسد را در حمام خانه‌اش دفن كرده بود. این مرد كه فاضل نام دارد متهم است روز 26 اردیبهشت ماه سال 88 به دنبال درگیری با شوهر خواهرش محمد، او را در خانه‌اش واقع در ورامین به قتل رسانده و بعد از چند روز نگهداری جسد در حمام خانه‌اش آن را به آتش كشیده است.
 
مدفون كردن این جسد وحشتناک در حمام (عکس)

 راز این قتل زمانی فاش شد كه افسران پلیس آگاهی در جریان تحقیقات خود پی بردند محمد در آخرین شب زندگی‌اش به خانه فاضل رفته بود و همین موضوع ظن پلیس را به فاضل برانگیخت. هر چند ابتدا هیچ مدركی علیه این مظنون نبود و او زیر بار اتهام قتل نمی‌رفت اما در ادامه كارآگاهان به شواهدی دست یافتند كه سوء‌‌ظن شان به وی تقویت شد.تجسس‌های پلیس نشان داد تا پیش از ناپدید شدن محمد در خانه فاضل دو تخته فرش وجود داشت كه بعد از این ماجرا فرش‌ها ناپدید شده است. از طرفی تغییراتی در حمام خانه او انجام شده بود كه كمی عجیب به نظر می‌رسید. در چنین شرایطی فاضل تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت تا اینكه سرانجام به كشتن شوهر خواهرش اعتراف كرد.

او گفت شب حادثه وقتی محمد به خانه‌اش رفته بود با او درگیر شده و بعد از كشتنش جسد را در حمام خانه‌اش دفن كرده است. متهم به قتل گفت: وقتی با محمد درگیر شدم یك مشت به سرش زدم كه باعث مرگش شد. در ادامه جسد را در حمام خانه دفن كردم و رویش را سیمان ریختم تا هیچ كس متوجه نشود اما چند روز بعد چون بوی تعفن جسد می‌آمد مجبور شدم آن را به اطراف ورامین ببرم و آتش بزنم.

به دنبال اعترافات متهم با راهنمایی او جسد سوخته شده كشف شد اما انجام آزمایش دی‌ان‌ای روی آن و مقایسه نمونه با خانواده محمد نشان داد جسد متعلق به فرد دیگری است. با این حال فاضل در شعبه 74 دادگاه كیفری استان تهران محاكمه و به قصاص محكوم شد.این رای با اعتراض متهم به شعبه هفتم دیوان عالی كشور فرستاده شد. قضات دیوان بعد از بررسی پرونده از آنجا كه هنوز جنازه مقتول كشف نشده است حكم دادگاه را نقض و بار دیگر پرونده را به دادگاه فرستادند.در دور دوم رسیدگی به این پرونده كه صبح دیروز در شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی نورالله عزیز محمدی برگزار شد بعد از آنكه اولیای دم خواستار قصاص فاضل شدند او در جایگاه ایستاد و جزییات بیشتری از این جنایت را شرح داد.

فاضل گفت: محمد آن شب با من تماس گرفت و گفت به خانه‌ام می‌آید. وقتی آمد حرف طلبش از یكی از دوستانم را پیش كشید و همین موضوع باعث درگیری بین ما شد. او با دست من را هل داد. من هم یك مشت به سرش زدم. محمد روی زمین افتاد و بینی‌اش دچار خونریزی شد.او چند دقیقه بعد دیگر نفس نمی‌كشید. من ناخواسته او را كشته بودم و نمی‌دانستم با جسدش چه كار كنم. كشان كشان جنازه را به حمام بردم و آن را در جایی كه قبلا وان بود گذاشتم. چون هیچ كس در خانه نبود، با خیال راحت دور جسد را با آجر و سیمان دیوار كشیدم.

 چند روز از این ماجرا گذشت تا اینكه همسرم متوجه بوی تعفن شد. به همین دلیل تصمیم گرفتم جسد را از خانه بیرون ببرم. یك روز كه هیچ كس در خانه نبود جنازه را به اطراف ورامین بردم و با چند لیتر بنزین آتش زدم. فكر نمی‌كردم یك ضربه مشت باعث مرگ محمد شود. بعد از مرگش به دلیل اینكه ترسیده بودم جسد را آتش زدم. حالا هم از كارم پشیمانم.در پی اظهارات متهم وكیل مدافعش به دفاع از او پرداخت و در نهایت محاكمه با اخذ آخرین دفاع از متهم به پایان رسید.